Gå til innhold

Flere med små fra før som kjenner samvittigheten gnager litt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mitt lille herlige troll har akkurat passert 2 år og jeg kjenner at jeg er så sliten om dagen at jeg til tider ikke har energi. Jeg gjør alt for å være tålmodig med han og det går som regel bra, men jeg vil så gjerne løpe sammen med han, hoppe med han og leke som før. Nå er jeg bare sliten og orker såvidst gå turer pga bekken/rygg. Har mye kynnere og det verker her og der, har jeg en dag uten halsbrann blir jeg nesten stressa...

Har fysio to dager i uka pga bekken, sliter med å hente og levere småen i bhg, men har heldigvis en snill mamma.

 

Jeg har 59 dager igjen og er så lei at det er nesten ikke moro. Jeg vil snart ha jenta mi utapå magen. Føler meg som verdens ondeste som kan si det når jeg har i underkant av 2 mnd igjen, men jeg vil så gjerne ha kroppen min tilbake så jeg kan løfte opp sønnen min uten å se ut som en gakk gakk etterpå. Jeg vil kunne svinge han irundt og tøyse med han. Ikke gå etter han å mase eller rope på han fordi jeg ikke får løpt etter han. Lei av å ikke være den mammaen jeg var...

 

Dagens utblåsning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg så igjen i det du skriver!

Jeg har ei jente som nettopp er passert 2 år. Og de dagene energinivået er på bunn føler jeg meg som verdens verste mor. Savner sånn å kunne leke, tulle og herje akkurat som før.

Tar ut de aller siste kreftene på å prøve å være som før med jenta, så etter en lang arbeidsdag og leking med henne griner jeg nesten av utmattelse når hun legger seg.

 

Skjnner godt at du gleder deg til neste barn er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mange som kjenner seg igjen i dette, det gjør hvertfall jeg! Det er så frustrerende å ikke kunne være ute og leke mer enn en halvtime før jeg er helt utslitt! Dattern min fylte 2 år for en mnd siden. Heldigvis synes hun det er kjempe gøy å synge og å lese bok, så det er ting hun og jeg gjør sammen, så får pappa ta seg av løping og svinging osv. Vi får trøste oss med at de som er så små ikke husker noe av dette senere i livet.. Hold ut! Ikke lenge igjen nå..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjernner meg og igjen... Har ei på snart 2 jeg har veldig lite overskudd til. Hun går heldigvis i bhg 3 dager i uka, og får lekt og kost seg masse der. Men synes det er fælt og ikke ha overskudd til å være med ho ut å leke hjemme... Gleder meg og å bli kvitt denne magen med alt som følger med... den nye babyen blir nok og å slite oss ut, men blir nok på en helt annen måte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg trygt si!

Har en gutt på 17 mnd. som tester ut mammaen sin så det holder om dagen.

Med vond rygg og bekkenplager er det ikke lett å ta alt med et smil. Han er skikkelig propell og gjør "alt" han ikke får lov til... River ut ting av skapene, kaster blomsterjord utover gulvet, klatrer på bordene, kaster mat på gulvet osv.... Så jeg føler at dagene stort sett går med til å rydde etter ham, og å være sliten....

Skulle så gjerne vært en bedre mamma, men får det ike til...

Har blitt noen tårer, for det siste jeg vil er jo at det skal gå utover lille gullet mitt...

Så ja- samvittigheten gnager ganske hardt, så jeg skulle ønske det snart var tid for lillebror å titte ut i verden....

 

Men...Har jo igjen 74 dager, så det er vel best om han blir der inne litt til... ( ja, jeg sniker litt inne på oktober.... )

 

Men,men... Vi kommer sterkere tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter som blir to og tre på okt og nov. Vet ikke en gang hvor jeg skal begynne å beskrive samvittigheten.... Alle sier dumme ting sant? Det er ikke lenge igjen, ungene har ikke vondt av det, de husker det ikke om en stund, det er andre ting du gjør eller kan gjøre med ungene osv Sikker på at det meste er godt ment, men det hjelper så lite syns jeg. Det er vondt og pyton uansett, akkurat nå!! Har ikke noe lurt å si som kan hjelpe, for meg er det litt godt å høre at jeg ikke er alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se det er flere ja... Akkurat nå har jeg en litt god periode på formen, noe som resulterer i at jeg nærmest er manisk på å sjekke liv i magen... formen er liksom litt bra, får med en gang følelsen av at noe er galt, men nå har lille jenta begynt å leke seg med ribbeina igjen så da kommer vel resten av drittformen og snart *haha*

 

skjønner forresten ikke hvorfor jeg ble anonym i hovedinnlegget, det var ikke meningen..

 

Nå er det snart 50 dager igjen, dvs om 20 min :P HURRA, jeg begynner å se en ende på det, nesten.... la dagene FLY, fødsel: Here I come!!!!!

 

ja, kremt, må kanskje slutte å skrive innlegg når jeg er overtrøtt og lei... *flirer av meg selv*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...