Prins&Prinsessa Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg skal ha 52uker permisjon. Da går de siste 6ukene til far sant? Men i løpet av denne tiden skal jeg vel ha 5uker ferie som alle andre på jobb,eller er ferie med beregnet i permisjon? Kan jeg feks ta mine permisjonsuker og midt i det hele utsette permisjonen 5uker om jeg tar ferie da?!? Tusen takk om noen kan hjelpe meg..har prøvd å lese på nett, men var litt vanskelig
Bimme Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Du kan velge selv om du vil ta ferie i permisjonstiden, eller om du vil ha den etterpå. Jeg skal også ha 52 uker, og jeg skal ha 4 uker ferie midt i perioden + jobbe 2 uker mens pappan har permisjon. Permisjonen min blir da utsatt 6 uker.
WildPrincess Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Alle har vel krav på ferie, men det er ikke alle bedrifter som betaler feriepenger av svangerskapspengene... Får du utbetalingen din fra NAV så dekker disse kun 12 uker (tror ihvertfall det var 12 uker). Det kan være greit å sjekke opp slik at du ikke går på en smell når ferien din nermer seg
Lilja121 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 De feriepengene du får neste år er de du tjente opp året før.
Fire småtroll Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Du kan utsette permisjonen mens du har ferie ja, men bare fire uker... Sånn var det ihvertfall da jeg fødte i 2007, regner ikke med de har forandret på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå