Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 jeg hører ikke til her lengre, men tenkte at jeg kunne legge inn et lite tips til dere som snart skal føde jeg fødte ei jente for snart 2 uker siden, og hadde en fantastik fødsel... forrige fødsel var forferdelig og intens. da ba meg supe i lystgassen, men jeg ble bare svimmel og uvell... nå har jeg funnet ut hva jeg gjorde galt... jeg hyperventilerer når jeg får vondt. tror mange med meg gjør det. jeg puster dypt som jeg får beskjed om, men jeg gjør det for fort. så mitt tips: pust saaaaakte og dypt. da får man b edre kontroll over seg selv, lystgassen virker bedre og man blir ikke svimmel og uvell... dette gjorde at jeg klarte å ha kontroll over smertene og over meg selv. det ble ikke roping og heller ikke sånn hiktsting om det var da storebror kom til verden... ville bare dele mine erfaringer med dere lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå