Gulljnta Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Syns den virker så praktisk den første tiden, men jeg har jo sprinkelseng da så er kanskje ikke vits å bruke penger på den?
Mrs. Bouquet Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Vi hadde leandervugga i stua til hun på 1.5 år når hun var baby, gleder meg til å ta den ned fra loftet igjen. Så ja, den anbefales, men den er jo så fin at det blir litt dumt å gjømme den på soverommet.
Turtelduen Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Helt sikkert veldig praktisk! Jeg har selv den som er mer som en hengekøye. Jeg syns det var verdt å bruke penger på den, babyen ligger mer "innpakket" med madrassen opp på hver siden liksom... Madrassen er jo her myk som en dyne. Høres sikkert sprøtt ut, men denne "madrassen" er festet på hver side så babyen ikke får den over ansiktet... Så helt sikkert... http://www.babyplaneten.no/productdetails.php?product=639&kategori=19&subkategori=20 Denne har jeg da. Men kjenner ei som har leandervuggen som er kjempe fornøyd! Deilig for babyen den første tiden da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå