Stolt mamma! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har hørt litt forskjellig, så jeg spør dere her inne. I dag har eg 7uker igjen til termin. Er det normalt at en legger mer på seg de siste 2mnd?? Jeg har faktisk tatt av 2kilo de siste ukene... Har totalt lagt på meg 8kilo nå
dame81 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 hei jeg oxo har 7 uker igjen i dag:) jeg har hørt at man legger på seg mer di siste ukene. jordmoren min sa det når jeg var der. jeg har lagt på meg 6 kg til nå. men det er veldig forskjellig tror jeg.
ane29 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 vekta mi varierer mellom 5,5 og 6 kg opp i vekt. og nå er jeg 4 dager over termin. babye tar det ned trenger.
Sørlandsjente1 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Åh herregud for noen heldiggriser dere er som har lagt på dere så lite:) Jeg har 9 dager igjen og har gått opp og ned et par kilo de siste mnd. Lagt på meg mellom 15 og 17 som varierer fra dag til dag ut ifra hvo mye vann jeg har i kroppen.
Vilde08 Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg orker nesten ikke å spise! Blir stappmett bare jeg ser på maten!!!! Prøver å drikke masse med vitaminer og næring da, men siden babyen får det hun trenger er det mest for min egen del:o) Har blant annet kjøpt disse ernæringsdrikkene på apoteket. Veldig gode. Jeg har 16 dager igjen. Gått opp 5,5 kg. Er ganske liten og nett i utgangspunktet og har lagt på meg det samme stort sett hele veien;o) 1 kg opp hver mnd fra jeg var 3 mnd på vei. Det er veldig individuelt, men ikke noe å bekymre seg for:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå