sneipen <3 snuppa Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 tok en test i går,og den var positiv!! håper bare at alt blir å gå bra:)) rimelig gla nå ja:D
sneipen <3 snuppa Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 tusen takk:) pappa`n i huset tør ikke helt å tro på disse hjemme-testene,så han vil bare at jeg skal ta test hos legen;) hehe:D er en bitte bitte liten spire:) er nok ca 6 uker på vei.. whish us good luck:))
Leirha Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer, misunner deg Gratulerer så masse.
Musemor med tre søte små Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Så morro. Gratulerer så mye med spiren. Gleder meg selv til vi skal begynne å prøve om 4 uker
sneipen <3 snuppa Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 takk! og lykke til mor,far og en liten tut:))
sjokopops Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer så mye! Trodde først du mente at du ventet tvillinger, men skjønner nå Masse lykke til
*Lissi* Skrevet 24. august 2008 #14 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer så mye! Lykke til med spiren:-) Venter selv nummer 4 neste mnd. og gleder meg masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå