Gå til innhold

JIPPI!! skal bli mamma til 2! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i går,og den var positiv!!

 

håper bare at alt blir å gå bra:))

 

rimelig gla nå ja:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med spire! ;o)

Skrevet

tusen takk:)

 

pappa`n i huset tør ikke helt å tro på disse hjemme-testene,så han vil bare at jeg skal ta test hos legen;) hehe:D

 

er en bitte bitte liten spire:) er nok ca 6 uker på vei..

 

whish us good luck:))

Skrevet

Gratulerer, misunner deg ;) Gratulerer så masse.

Skrevet

Så morro. Gratulerer så mye med spiren. Gleder meg selv til vi skal begynne å prøve om 4 uker

Skrevet

takk!

 

og lykke til mor,far og en liten tut:))

Skrevet

Gratulerer så mye!

Trodde først du mente at du ventet tvillinger, men skjønner nå :)

 

Masse lykke til

Skrevet

Gratulerer så masse=)

 

lykke til=)

Skrevet

takk takk!

Skrevet

Gratulerer så mye! Lykke til med spiren:-) Venter selv nummer 4 neste mnd. og gleder meg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...