viertre + spire Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Kan hun nå drikke vann rett fra springen og drikke fra imsdalflasker ol?? Hun har kun fått MM til nå.
Poteto Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 eg kokte frem til 8 mnd.. men gjore det av vanesak.. men ville kansje kokt frem til 6 mnd..
Leirha Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg gir vann fra springen. Når vi var i syden ga jeg kjøpevann.
petite fleur Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg har gitt fra springen fra 6 mndr, spurte hs.
Gjest Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Hos mattilsynet sine sider sto det at hvis en hadde vanlig god vannkvalitet fra offentlig vannverk kunne en slutte å koke ved ca 3 mnd alder. Varmt vann fra springen er jo uansett fy-fy, både til liten og stor, men det visste du vel.
viertre + spire Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for svar alle sammen Kan jeg da koke det i vannkoker eller må det være kjele?? Vet at det ikke er bra med varmt vann fra springen ja..., men betyr det at man må la vannet renne til det er veldig kaldt, eller bare at man setter på det kaldeste når man har blandebatteri. Hvordan ordner dere det så det blir romtemperert?? Kan jeg ta det i microen?? Herregud hvor dum jeg føler meg nå hehe....
Gjest Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Varme vann i både micro, kjel og vannkoker er vel ok, skulle jeg tro. Jeg tar 2/3 kaldt vann (lar det renne litt) fra springen og 1/3 kokende fra vannkoker (ca) og da blir det akkurat passe.
viertre + spire Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for svar Nå fikk jeg lyst til å bake kake hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå