Gå til innhold

HVORFOR stopper riene opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei . nå er jeg altså så lei av at riene stoppen opp , først kom de for noen uker siden , så kom de i går og i natt, men de varer aldri helt ut til fødelsrier , er det "bare" modningsrier og hvorfor stopper di opp? har vært masse plaga med alle de vanligste symtomer til fødsel i mange uker å nå er jeg fadern meg lei !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle ønske de virket når de først kom jeg og..... kjempelei av det der mase-rie-styret. blir jo så glad når de kommer, og skikkelig sus når de bare dabber av igjen. vil jo tro det kanskje er modning da.... men vet at min livmorhals er helt myk og moden og har 2-3 cm åpning..... skikkelig lei jeg og nå, selv om det egentlig er 20 dager igjen.... kroppen har kranglet så lenge at.

Skrevet

ja , jeg har og åpning og livmorhalsen er myk , og har 10 dager til terminen ... nå syns jeg den skal komme.!

jeg skal aldri mere bli gravid for å si det sånn ...

Skrevet

hihi, det samme sa jeg i ni mnd, men nå har prinsen kommet, jeg er nyforelsket og klar for en til;) Så alt er faktisk snart bare et vagt minne, selv om det ikke virker sånn nå!

Skrevet

jeg skal faktisk ikke ha flere noen gang..... etter to helt fryktelige svangerskap med komplikasjoner og masse vondt, 2 mnd langt sykehusopphold denne gangen......nei aldri mer. men jeg angrer selvfølgelig ikke. nå er jeg jo snart i mål. og for å få en bror til storgutten min ville jeg gjort det igjen, men to barn er nok.

Skrevet

men hvorfor stoppet riene opp da??

Skrevet

Din lille er vel ikke helt klar for å komme ut enda, da... Mye som føles meningsløst av svangerskapsplager, men akkurat modningsrier kan en ihvertfall få litt igjen for i form av (forhåpentligvis) lettere fødsel. Krysser fingrene for du snart er i gang på ordentlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...