Maren og snella Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hello ladies, Er det noen av dere som har brukt cafepress? er dere fornøyd? Tenker på å gi http://mugs.cafepress.com/item/cool-grandma-large-mug/89630117 denne til modern og svigermor når det er på tide å fortelle dem den store nyheten...
Bic&Bac Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg bestilte t-skjorte til sønnen min derfra. Jeg var fornøyd. Bra pris, og den kom fort
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Veldig fornøyd, bra pris og varene kom fort! Eneste var at de er litt store i str til damer...
Maren og snella Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Herlig :-) da tar jeg meg en liten shoppingtur der! Det er en litt søt måte å fortelle gode nyheter på. Kansje gubben også skal få en sak...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Er dame t-skjortene litt store i størrelsen? Hva bør man ha om man vanligvis er en small/medium på butikker som f.eks. Vero Moda og Bik Bok...? Hvordan er herrestørrelsene?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Herrestørrelsene er vanlige, sånn som de fleste butikkene. BikBok er vel også ganske små i str?? Men jeg bruker vanligvis S/M og bestilte M heldigvis! Tenkte på L, men tok M, dette var bare gravide t-shorter da, og de er passe nå når jeg er i uke 34! Før det så svømte jeg i de, så skulle vel helst ha bestilt S så de hadde sett finere ut på i sommer=)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Hmm..okey.. Jeg skal ikke bestille gravid t-skjorte, men sånn vanlig..som jeg kan ha på i starten for å fortelle om nyheten.. Får sjanse på en medium da.. Jeg bruker stort sett medium fra Bik Bok, men noen topper er litt større i størrelsen der, så da kan jeg ta small..
ipeggy Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Fy flate så utrolig mange kule t-skjorter det var der!! Gjett om jeg skal skaffe meg en av dem da!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Jeg vet!! Det er flere tusen bare på babymotiver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå