Gå til innhold

Arrangerte utdrikkingslag igår jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg trur faktisk at jeg klarte å lure dem, enda så godt de kjenner meg! Er jo bare 5 uker på vei, så vi har lyst til å holde det hemmelig en god stund til - særlig med tanke på at det gikk galt forrige gang. Måtte ta en velkomstdrink først og nesten en liten øl da dette ble servert med alle tilstede. Etter det klarte jeg å fylle glasset med alkoholfritt øl og vin - ingen som tenkte over at jeg hentet meg på kjøkkenet istedet for å ha det på bordet og ingen tenkte over at jeg drakk veeeldig sakte! Vi hadde det så morsomt også, at det var ikke noe problem å være i supergodt humør!:o) Jeg slapp å lyve! Jeg er veldig godt fornøyd, både med selskapet og at vi slapp å røpe hemmeligheten - dette blir en fin søndag!!:o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...