Gå til innhold

Falsk alarm :(

Hedda+en til...i sept 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl. 11 i går kveld begynte jeg å kjenne små knip nederst i magen og ryggen. De kom veldig uregelmessig, alt fra 20 min mellomrom til 5 min mellomrom, og de var ikke vonde. Rundt kl. 1 begynte de å bli kraftigere og kom ca hvert 10. min. Da fortalte jeg det til sambo som lå ved siden av meg i sengen og spilte nettpoker. Han ble veldig gira, spent og litt nervøs. Vi lå og registrerte riene på dette nettstedet ( http://www.varktimer.se/ ) en stund. Riene var regelmessig, kom hvert 10. min og varte i underkant av ett min. Vi bestemte oss for å prøve å sove litt, men det var lettere sagt enn gjort. Jeg lå bare å ventet på neste ri, og sambo var så oppskaka at han gikk på stua for å spille litt Wii tennis.Rundt kl. 3 var riene begynt å komme hvert 5. min og varte i overkant av ett min. men de var fortsatt ikke spesielt vonde. Da ringte jeg til føden. Siden jeg helst ville være hjemme lengst mulig, sa de jeg kunne vente til det var 3-4 min mellom hver ri. Vi tenkte det var greit å ringe til vennina mi som skulle passe datteren vår. Jeg tok meg en dusj og kledde på meg. Og da vennina mi kom satt vi oss ned for å telle rier igjen. Men da kom det plutselig ikke noen ri før det var gått 10 min og den var mye svakere enn det de hadde vært den siste tiden. Vi satt å telte litt, men de forble på 10 min mellomrom og ble svakere og svakere. Skal si jeg ble iritert og frustrert, jeg var bare så klar for fødsel. Vi bestemte oss for å legge oss, jeg ringte tilbake til føden og sa at det hadde dabbet helt av. Så da sovnet vi rundt halv seks. Våknet rundt ni i dag, og har ikke kjent noen verdens tegn på at ting kan være i gang igjen.

Jeg er så skuffa :( Noen andre som har opplevd noe liknende? Og hvor lang tid etter var fødselen i gang igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har holdt på sånn flere ganger alt.... bare det at mine rier varer mye kortere.... de er kjempevonde, og kommer gjerne med 2-5 min mellomrom, men de slipper taket etter 10-15 sekunder..... blir like gira hver gang. første gangen var jeg inne på føden, men på vei dit roet det seg betraktelig, og når jeg kom dit var det liksom blitt mer som vanlige kynnere igjen.det er 2 uker siden nå.....

når de kommer nå blir jeg bare liggende å håpe de ikke skal gi seg så fort.... at de skal vare minuttet og at de skal VIRKE!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...