Gå til innhold

Dagens middags tråd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det hjemmelagete kjøttkaker.. Gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres godt ut! Jeg har ingen anelse om hva vi skal ha i dag.

Skrevet

Vi skal atter en gang proeve oss paa risengroet, men mistenker det ikke blir noe av da begge de to eldste er syke :(

Skrevet

Her blir det hjemmelaget pizza. Sånn god gammeldags type med kjempetykk bunn og masse fyll m/kjøttdeig, løk og div. Og selvsagt et lass med ost på toppen.

Skrevet

Ingen anelse. Ungene mine er i bursdag nå, så det kommer litt an på hva de har spist der.

Mannen min jobber så har er ikke hjemme før 19.00, og meg er det ikke så farlig med :-) Hopper gjerne over en middag.

Skrevet

Kyllingklubber, villris og stekte grønnsaker + bearnicesaus :P

Skrevet

Jeg har vært på jobb til nå, om en times tid kommer det bursdagsbesøk. Så nå er gubben avsted for å hente pizza til seg og sønnen, og kebab tallerken til meg.

Skrevet

I dag vet jeg ikke hva vi skal ha. Er saa varmt at matlysta forsvinner. Lite goy aa lage mat da. Kanskje vi bare bestiller en pizza paa kveldinga??

Skrevet

Det ble fullkornspasta m/kjøttsaus. Manglet spagettisaus i skapet så da ble det å improvisere. Spennende å se hvordan det blir mottatt av den yngre garden :-)

Skrevet

i dag griller vi pølser..:)))

Skrevet

Det skal vi også ha:-)

Så dumt at de er blitt syke:-( God bedring

Skrevet

Har nettopp bestilt nuggets til 2 av ungene, chees burger til eldstemann og kebab til meg. Han lovte at maten skulle bli levert 18.35. Gleder meg til å spise litt og få ungene i seng etterpå :-)

Skrevet

Stekt seifilet, poteter, saus, løk og grønnsaker. Ikke spennende, men sunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...