Gå til innhold

Da har babyvasken begynt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 34+2 og nå idag skal babyklærne begynne sin vaskerunde, så alt ligger klart;) Det er jo så koselig! Smått og nusselig:) Bruker Blenda sensitive så staser på det duger, hehe.. Var litt usikker på det meg skyllemiddel, men tok oppi en liiiiten skvett med noen sensitiv greier. Så lukter det litt mer enn kun pulver;) Har dere gjort alt klart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurat kommet inn her på 3 trimester jeg,men jeg gleder meg noe helt vanvittig til å begynne forberedelsene til lillegutt kommer ut.

Har ekstremt mye tøy igjen etter storebror som skal vaskes opp og sorteres,pluss alt det nye da.Og sengetøy,flanellsbleiene

(perfekte til å ha under hodet til babyen,og på skulderen når han skal rapes,kan trygt si at det går en del av de i løpet av en uke)

yttertøy,vognposer og alt må jo vaskes og gjøres klart =)

Gleder meg vilt!!

Skrevet

jeg har begynt og vasket opp klær og sånt ;) har vel bare en maskin igjen tror jeg :D det var så koselig og holde på og vaske alle de små klærne, og tenke på at det faktisk skal være plass til en liten person i de klærne ;) hehe.. gleder meg masse til og kunne ha på sengetøy på senga.. :) og til og kunne pakke bagen, sånn at alt er klart :) godt og tenke på at det endelig begynner og nærme seg :D

Skrevet

Jeg er 32 uker i dag og begynte å vaske klær for mange uker siden, og det er jeg glad for nå - for det er jo så mye som må vaskes!!

Dyner, lakner og millioner av vaskekluter osv..

Sengetøy skal jo helst vaskes 2 ganger og så er det dunposen til bebisen osv osv...

Har vasket i hele helgen og er fremdeles ikke ferdig med alt!

Skrevet

Det går nok helt sikkert fint å bruke litt sensitiv:)

Har vasket min første maskin med babyklær også i dag...er 36+4 men tror ikke helt eg skjønner hvor mye det faktisk nærmer seg:) Tror eg har allverdens tid enda:p

Skrevet

Jeg er 35 uker på vei, og begynte å sortere barnetøy i dag. Synes det er så vanskelig hvilke farger jeg skal vaske sammen i og med at alt skal vaskes på 60 grader er jeg redd de med knallfarger smitter over, vil jo ikke ødelegge klærne før de har blitt brukt. Har kjøpt inn Blenda sensitiv jeg også, men noen som har forslag til hvilken tøymykner jeg skal bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...