smilan Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Ringte inn syk til kveldsvakt i kveld. Har jobbet 2 vakter på medisinsk avdeling. (min helg) Er sliten i ryggen, vondt når venstre bein løftes når jeg går.. Andre som har tung fysisk jobb som ikke klarer mange vakter etter hverandre?...
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Ja. Jeg jobber som nattsykepleier på en sykehjemsavd. Og skal jobbe mand, tirs og fred, lørd denne uka som kommer. Gruer meg allerede til helga, for da er det pålagt at vi, altså jeg må stelle to personer. Det er en kjempetung avd og jeg er alene, så ser virkelig ikke frem til det:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå