Gå til innhold

Jobbe med ubehag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte inn syk til kveldsvakt i kveld. Har jobbet 2 vakter på medisinsk avdeling. (min helg) Er sliten i ryggen, vondt når venstre bein løftes når jeg går..

 

Andre som har tung fysisk jobb som ikke klarer mange vakter etter hverandre?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg jobber som nattsykepleier på en sykehjemsavd. Og skal jobbe mand, tirs og fred, lørd denne uka som kommer. Gruer meg allerede til helga, for da er det pålagt at vi, altså jeg må stelle to personer. Det er en kjempetung avd og jeg er alene, så ser virkelig ikke frem til det:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...