Belladonna med to gutter Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 ...gutten min på 7 mnd har hatt noen prikker i over en uke. Kun i fjeset, og kun et par tre i gangen. Han har også vært litt sutrete, og hatt litt feber i tillegg (Veldig lite) og rennende nese.. I tillegg til dette kom begge fortenne på samme tid, så jeg tenkte at han ble syk av det, for det ble han sist gang også. I de siste dagene har han ikke spist så godt, variert veldig med matlyst, og han virker mer sutrete. Er det grunn til å tenke på vannkopper? Eller røde hunder?
AE❤️ Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 jeg tenker først at det kan være den fjerde barnesykdommen.. men da har man som regel høy feber i ca 3 dager også kommer utslettene... Men hvordan er disse prikkene da,væsker de f.eks? Jeg synes det bare virker som en vanlig forkjølelse og kanskje litt smerter pga tennene.. Er jo du som kjenner sønnen din best, er han slapp og sånn da? Hvordan er allmenntilstanden? Hvis du ikke reiser på legevakt i dag ville jeg uansett tatt en tur på helsest i morgen for og veie og se om han har gått ned noe,også høre hva de mener på helsestasjonen. Er jo ikke så gamle karen så må jo være litt obs! Lykke til!
blåbæret Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Dra til legen hvis du er bekymret. Jeg drar heller til legen en gang for mye enn en gang for lite. Det er så mange barnesykdommer som har prikker/utslett som symptomer. Den fjerdebarnesykdommen osv. Følg magefølelsen din, og god bedring til lillegutt!
Belladonna med to gutter Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Ja, sant det altså...han har ikke hatt høy feber da. Og den varte bare i en dag. Allmenntilstanden er ganske bra, han er bare sutrete. Men jeg skal definitivt dra innom hs og veie imorgen..! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå