Gå til innhold

Onanera forann maen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koffor tørr ikje damer å onanera fremfor maen sin?

Huske min ex gjorde da for meg, ho låg i sengå heilt naken, eg måtte kun stå og se på at hu gjorde da, og eg blei so vanvittigt kåt at eg kom barra av å stå å sjå på. Var det mest opphissanes eg nåken gong har opplevt.

Sambuaren min nå tørr ikje dette men eg he så lyst å oppleva da igjen.

Så koffor he nesten alle dame problemer med å gjørra detta for sin mann? Tørr dykk ikje? Kossen kan eg få overtalt ho te å gjørra detta for meg ? So eg sa detta er da mest erotiska og opphissanede eg nokon gong he opplevt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at vi kvinner er flinke nok til å vise hele vår kropp i hel nakenhet og samtidig da onanere fremfor mannen sin kan nok bli for mye.

Men slik som du beskriver responsen din så hadde det vært kjempe deilig og spennende å se at mannen min bli så opphisset og kanskje t.o.m komme av seg selv ved å se meg gjøre det. Hadde jo vært ein bekreftelse om at han liker kroppen min.

Men om eg tør å gjøre det er en annen ting, men jeg skal tenke på det; og prøve og se om jeg kan klare det.

Takk for et spennende erfaring og råd i min travle hverdag.

Skrevet

jeg gjør det.. vi dusjet sammen og han satt seg ned i badekaret for å slikke meg.. men han fikk ikke lov.. jeg onanerte rett foran nesa på han mens han fikk ikke ta på meg.. han ble helt vill.. jeg fikk ikke vær ifred når han fikk ta på meg igjen.. hehe.. jeg synes det var så artig å se han reagere sånn så da er det artig å gjør det å.. anbefales jenter.. mannen elsker kroppen deres.. slepp dere litt løs no da:) du vil ikke angre..

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg gjør det ofte, og han elsker det... spesielt når han ikke får ta på meg, må holde seg på avstand... liker å føle hvordan han begjærer kroppen min, følger med på alle detaljer og bevegelser....

Skrevet

Onanere er som sagt kjent som en privat ting man gjør, ønsker man å dele dette med partneren er jo det kjempe flott. Men da kommer det en annen relativ grei grunn inn, nemlig det å tørre, være tøff nok, ikke redd.

Tror nok mange kvier seg med dette fordi man skal utføre noe som er så privat foran en annen og skal man det så må man også føle seg trygg.

Jo mer du gir din parner trygghetsfølelse og har en god komunikasjon på sexlivet så tror jeg dette er noe man ikke trenger å ha som et problem, ting tar litt tid innimellom, føle seg litt frem og man skal føle dette som greit.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg onanerer ofte foran mannen min. Når han er sliten etter sex, så er jeg absolutt ikke mettet (selv om jeg allerede har fått 1-2 orgasmer) så da onanerer jeg meg til flere orgasmer. Elsker å onanere foran han, og etter jeg begynte med det har også han blitt flinkere til å fingre meg, for da har han sett hvordan jeg liker å gjøre det med meg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...