kokosyklus Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg har DILLA på jakker!! Kunne det ikke vært sko, gensere, bukser?? Jeg har lite penger å hanlde for, så jeg MÅ være selektiv når jeg skal kjøpe meg noe. Her om dagen måtte jeg ha meg en ny bukse, da jeg bare hadde to og den ene revnet .. ha ha! Fant til slutt en bukse som jeg er superfornøyd med, meeeeen greier ikke la vær å tenke på en jakke jeg fant. Jeg kan bare ikke kjøpe den, jeg har 4 dritfine jakker som venter på at høsten skal sette inn. greia da er at jeg jo nesten ikke har noe å ha under jakkene. He he he, jeg må ut å kjøpe meg en genser i september. Jeg ender nok opp med den jakka jeg så på fredag.. Noen som har andre ting de bare MÅ ha
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Hehe jeg har også dilla på jakker, men merkelig nok har jeg aldri noen jakke og ha på meg:P Har nettopp kjøpt to peak performance jakker og de var svindyre. Har også dilla på overdeler og klær generelt, men jeg elsker jakker:) Utenom det kjøper jeg mye kremer, hudpleieprodukter o.l. Når jeg går forbi et parfymeri så blir jeg bare dratt inn av en eller annen merkelig vind:P
meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Sko er min store greie... jeg elsker sko og drømmer om sko og lukten av skolær... jada, sykt..
kokosyklus Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 he he he, hva med lukten av camper?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Pleide å ha dilla på vesker... Hadde ca 500 som tok opp mye plass, samlet fra jeg var 10 år til jeg var ca 20. Etter at jeg fikk barn har det dabbet mye av, for nå er jeg mer opptatt av at hankene er lange nok til å henge over vogna.
meg & to små vampyrer Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Ikke gi meg avhengighetssymptomer så tidlig på dagen!!! Jeg takler det ikke.. Jeg har sett optil flere par sko som ser pene og (jaja) lukter godt (skinn vet dere). Hmm. Ikke råd til de. Skal være fornuftig og kjøpe ulltø til vinteren for de pengene ja...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Jeg har gått å sikla på en bukse som jeg har sett... Bukser trenger man jo, ihvertfall når jeg ikke har mer enn 3 vanlige. Har to små barn og jobber i bhg... da blir det fort litt ekstra klesvask for å ha ren bukse.. Men jeg vet vi egentlig ikke har råd tiil det så jeg får vente litt til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå