TusseMor07&09&14 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Får du opp noe på meg?) Graviditet, studier, økonomi eller annet? Litt nysgjerrig påom du får fremnoe, for det er flere som sier jeg er vanskelig å "koble på", andre mener det motsatte... Blir glad for svar! jeg er født 041082:o)
Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Så på deg i går, men det ble så lite jeg fikk, alikevel måtte jeg skrive til deg i dag og da er det sikkert viktig. Jeg følte ikke noe på graviditet eller økonomi, men studier der følte jeg åpning og positivt for deg. Det var lite, men siden jeg måtte logge meg på å skrive til deg er det vel en mening med studier. Gode tanker
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Hehe:o) Så søt du er! Det lå tilfeldigvis en tråd på DIB om sykepleiere i går, og det virket som om ingen var fornøyd med jobben sin. Turnusen var dum, dårlig betalt, dårlig tid til pasienter osv... Jeg kjente jeg ble litt stresset av det! Nå tar jo jeg sykepleien kun for å gå videre til jordmor, men blir litt stressa allikevel;o) Så da har du nok meningen med at du skulle skrive til meg der tenker jeg:o))) For nå ble jeg meget roligere! Tusen takk for at du ville titte litt på meg!
Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Ja du har et mål du! Det er jordmor, det ligger åpent for deg og klart. For et fantastisk yrke. Jeg vurderer selv å bli fødselshjelper, kanskje... Neida, du kommer til å skape din egen tilværelse på jobb. Spiller ikke noen rolle om 90 % av de du jobber med ikke trives, det kommer du til å gjøre. klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2008 Så flott:o) Det blir spennende å se hvordan det går! Mulig jeg er dum nå,men fødselshjelper har jeg ikke hørt om...det ligger jo i ordet hva det er, men hva studerer man for å bli det,og hva blir oppgavene? Tusen takk for titten:o) Nå får jeg forte meg på skolen! klem:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå