Gå til innhold

Dere med gutter i 6 års alderen og gutter i 2 års alderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva ønsker de seg til jul??

Jeg driver å lager ønskeliste til gutta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt opp

Skrevet

Jeg har en på 6 og en på to og sliter skikkelig jeg og. Imorgen feirer vi storegutt og jeg endte opp med et DS-spill, alias junior, blyanter, piratbok, lavalampe og masse kinobilletter;-). Får se imorgen hvis han blir fornøyd. Men nå har vi brukt opp alt til jul.

Lydbøker fungerer jo alltids til begge, og bøker...

Skrevet

dytt litt til

Skrevet

Jeg har en 2åring..

Han ønsker seg klær (jeg ønsker han klær)

Han selv er duplo, togbane og småbiler så han blir veldig glad når han får nye ting av det.

Skrevet

Min 7-årige stesønn ønsker seg bilbane, lego, magneter, sånne rulleskøyte-sko - altså sko med hjul inni.

2-åringen vår har forsåvidt det meste, så aner ikke hva han ønsker seg. Men til hjul kan han nok ønske seg et akebrett eller spark, sånn parkeringsgarasje for småbiler er veldig populært hos 2åringer, duplo, og sånn brio togbane er også gode tips. Traktor du får kjøpt hos felleskjøpet er stas. Si fra hvis du kommer på noe genialt da :)

Skrevet

jeg kan jo skrive hva som foreløpig står på ønskelistene til mine barn da. men det er ikke mye.

6 åringen ønsker seg løs lego, altså ikke byggesett

2 åringen ønsker seg disse:http://www.fava.no/site/singsang_r/singsang_hard_cover/mine_andre_sangkort

Begge ønsker seg disney klassikere for det samler vi på.

Skrevet

Mooomy: Kjøper dere virkelig så mye i bursdagspresang til gutten fra dere? Ikke rart at dere ikke finner på noe å kjøpe til jul da. Her i huset får barna én presang, eventuelt to hvis det ene er noe fornuftig. Samme til jul. De får da presanger av en mengde andre mennesker også.

Jeg kommer aldri til å skjønne poenget med å dynge ned ungene med presanger...

Skrevet

Min gutt på snart 6 år ønsker seg endel og jeg har kerevet det ned akkurat slik han har sagt det og i prioritert rekkefølge:

*Sjøreverskip

*Vintersko

*Kule bukser

*Kul genser med sjørøverting på

*Lekepistol (men det får han ikke, liker ikke sånt)

*Pokemonspill og Star Wars spill til Nintendo DS'en

*Kule sokker med spiderman eller superman på

*Ski

*Nye hansker, og kanskje votter også, vottene skal helst ha batman på seg

*"ordentlig" verktøy

*Pokemon figurer

*Lue med KapteinSabeltan

*Kjeledress

Nå har han 6 årsdag i oktober da, så han får nok noe av dette da.

Skrevet

Min 6-åring holder på å lære å lese, så han ønsker seg bøker som er lette å starte med. Ellers er han veldig glad i spill, så noen brettspill havner nok på ønskelisten. Ting som kan være spennende på vinteren, lommelykt, stilige klær, nytt akebrett etc. Tøffe ting til rommet, sengesett med det som fenger for øyeblikket eller en saccosekk. Ellers er det alltids filmer som står på ønskelisten.

2-åringen vår ønsker seg deler til brio-togbanen eller biler for det meste. Og uteleker. Og det er jo alltids klær de trenger, de vokser jo så fort. Men han blir glad for alt han får han :)

Skrevet

Ja vi gjør nok det, kanskje det er feil for noen men vi kjøper heller ikke masse ting utenom heller.

Vi kjøper det vi finner og tror de liker og samler opp til bursdag. Kinobilletter for eks, er jo noe vi sikkert hadde gitt han alikevel, men nå kan han selv avgjøre hvilken filmer han vil se.

Han ble superfornøyd og jeg syns det var ganske passe jeg;-). Men alt er vel selvfølgelig etter vane og økonomi, men jeg tror ikke mine barn er noe mere bortskjemte enn andre barn.

Skrevet

Har en 2-åring og snart en 6-åring. :o)

2-åringen elsker biler, spesielt fra filmen Cars, men biler generelt er veldig populært.

Ellers liker han filmer, dinosaurfigurer, store lastebiler og traktorer og enkle fjernstyrte ting.

(Snart) 6-åringen har begynt å bli litt "lei" av leker for tiden. Han er veldig interessert i disse EIN-O eksperimentene man får kjøpt i lekebutikken.

Ellers liker han fjernstyrte ting som biler, helikopter osv.

Nye filmer er også alltid moro.

Skrevet

Glemte å si at 6-åringen spiller PS2 og Nintendo DS så spill til disse er alltid aktuelt. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...