Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Noen andre som har et dårlig forhold til svigerforeldrene sine? Jeg vet ikke hva som skjer, men jeg klarer bare ikke å være meg selv når vi er med de. Kjemien er rett og slett ikke tilstede. Virker som om vi er opptatt av totalt forskjellige ting...ille!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Vi er faktisk totalt uenige om alt! Har forresten bare svigermor, men det er mer enn nok. Hun klarer å starte krangler over hvordan jeg kler på barna mine, hva de spiser, hva vi gjør sammen, alt fordi jeg ikke gjør alt slik som hun gjorde med sine barn. En gang truet hun med barnevernet fordi jeg ikke var skikket som mor når jeg nektet barnet min et femte kakestykke i et selskap...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Har i perioder følt det samme som deg. Etterhvert har jeg lært meg å forholde meg til dem på en grei måte, men et nært forhold blir det nok aldri. Jeg prøver stort sett å overse forskjellene og sette pris på det gode, nemlig at de er supre besteforeldre som elsker mine barn over alt på jord og som ikke vet hva godt de skal gjøre for dem. Og da blir resten i grunnen bare detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå