törris74 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei, Har noen noen raad om hva jeg skal gjöre med datter snart 3 som bare vil at Mamma skal gjöre absolutt alt! Pappa kan ikke skifte paa, trille, eller hjelpe til med noe da blir hun helt rebelsk !!! Det er saa slitsomt. Var paa ferie naa akkurat ,men er mer sliten enn noen gang fordi jeg ikke kunne faa noe avlastning av mannen.. han stakkar pröver aa er ogsa ganske fortvilet. Hun setter seg helt paa bakbeina. En gang gikk hun i barnehagen i pyjamas , oga at mamma var bortreist en natt..... Har noen noen raad her eller. Meget Trass liten fröken :-) Hilsen
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Her tror jeg bare dere må smøre dere med tålmodighet og KREVE at datteren deres finner seg i at faren gjør disse tingene. Feks snakk ved middagsbordet om at i kveld skal pappa legge deg, og gjennomfør UANSETT. Det er dere som foreldre som bestemmer, og det er dere som må hjelpe henne til å se at pappa er like god som mamma. For det er han!
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Det kan også være lurt at de to finner på noe alene uten deg, uten at jeg vet hva dere pleier å gjøre til vanlig. Sønnen min har vært litt sånn med oss begge det siste halve året. Mest er det pappa som er mest "viktig" for han, siden vi fikk en liten datter for 4,5 mnd siden og hun naturlig nok har vært mer med meg enn med pappaen pga amming. Det har da hjulpet at sønnen min og jeg har hatt en del tid alene. Dratt av gårde og gjort noe bare vi to, eller bare passet på at det er vi to som opplever noe moro sammen. Ellers er jeg enig i innlegget over at dere forbereder om f.eks. at nå er det pappa som skal legge, og at dere gjennomfører. Det er ganske slitsomt, og er det ikke det ene så er det det andre med disse små trasserne... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå