Gå til innhold

Brystspreng på natten. Mitt luksusproblem, men trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Olav er så snill at han sover hele natten hvilket er super skjønt, men det fører til at jeg midt på natten våkner av at nattøy og sengetøy er vådt av MM. Da er jeg jo like langt. Må stå opp å fikse det.

Men hva kan jeg gjøre for at unngå at melken spruter på natten? Olav får siste pupp 20-21-tiden og puppene er da overfyldte rund 4-5 tiden. Olav sover til 6-7 tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

hei =)

Sliter med det samme for tiden.. nå er det andre natta hun sover over, å første natta hadde jeg MELKSPRENG!! i natt var det ikke såååå ille, så jeg tenker at det kanskje blir bedre for hver natt..

Hvor mange netter har Olav sovet hele natten?

Skrevet

Det var andre natt i natt:-)

Er så utrolig deiligt. Hans Emil sov ikke en natt igjennom før han var over 2 år så dette er vill luksus for meg.

Prøver å se tiden litt ann. Kanskje puppene skjønner opplegget etterhvert:-)

Skrevet

Hadde det sånn selv i begynnelsen. Måtte pumpe meg som det siste jeg gjorde før jeg la meg selv. Etter en uke ca virket det som om produksjonen hadde "avpasset" seg etter når han hadde behov for mat og jeg fikk ikke spreng i løpet av natten. Nå har han sovet hele natten i ca 3-4 uker og det er kun når han ikke er sulten før han legger seg at jeg merker noe brystspreng.

Skrevet

Godt at høre. Da får jeg bare smører meg med litt tålmodighet:-)

Skal prøve å pumpe, men jeg trodde bare dette stimulerte til mer melkeproduksjon.

Takk

Skrevet

Puppene skjønner etterhvert at de ikke skal tømme seg slik du beskriver. Evt kan du stå opp og pumpu ut litt slik at du ikke er helt sprengt. Da forhindrer du økt melkeproduksjon, iallfall var det slik det fungerte for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...