MissUnderCover Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 tar det lenger tid før man kjenner spark? Eller bør jeg få sjekket det? Jeg er 19+6 i dag... Fikk beskjed på UL at jeg har foranliggende morkake, men jeg kjenner stort sett ingen spark, det lille jeg kjenner er jeg usikker på om er spark eller ikke. Og jeg har ei på 15 mndr, så det er ikke lenge siden sist, og jeg vet liksom hva jeg bør kjenne etter.... :S
Fuglehjertet Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg har også foranliggende morkake, og selv om jeg er 2.-gangs kjente jeg lite og ingenting før jeg var i uke 22. Når det først kom, kjente jeg det plutselig hver dag, hele tiden :-)
flypapir Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jeg er også 2.gangs med foranliggende morkake. Er 19+4 på vei, men kjenner veldig lite liv foreløpig... På ul så vi lillegutten ligge og sparke for harde livet uten at jeg kjente noe som helst. Var i grunn veldig betryggende, men jeg gleder meg til jeg kan kjenne ordentlige spark..
marmelade Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 jeg har også foranliggende morkake. er i uke 21,kjenner fortsatt lite. spurte på ul om dette var grunnen,men hun sa nei. gutten var veldig aktiv:) forrige gang kjennte jeg liv mye tidligere og oftere. blir litt bekymret av og til,men tror ikke det er noen grunn til det:) ingen svangerskap er like:)
Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg er førstegangs og har morkaka foran, kjente liv første gang da jeg var 22+1. Så tror nok ikke du behøver å bekymre deg
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Jordmora som tok UL på meg har ikke krysset av for hvor morkaka mi ligger, men jeg og min egen jordmor har kommet frem til at jeg må ha den foran.. siden jeg kjenner svært lite ennå. Er 21+0 idag. Det er av og til når jeg sitter fremoverbøyd jeg kjenner noen dult.. men er aldri sikker på om det er luft eller babyen.. håper på babyen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå