Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Snuppa sto opp (altfor tidlig) kl 7. Stuuuptrøtt, men sa at hun måtte stå opp siden jeg var våken.... Spurte om ho ville ha mat (jeg ga minsten frokost) og ja, det ville hun. Hun fikk en skive, men spiste bare et par biter, fordi hun kom på at hun ville se film. Sa at hun hadde såååå vondt i halsen så ho orka ikke (har vondt i halsen ja, men det var nok filmen som var mest givende). Nå kom ho bort til meg fordi ho ville spille på pc'n, men jeg sa hun fikk se den filmen ho masa seg til. Da blir ho sur og sier ho vil ha mat, men slem som jeg var, så sa jeg kjangsen hadde gått fra ho.... Så nå er ho furten, og ligger på sofaen og ynker.... Jeg blir gaaaaaaaaaal av denne "teste mamma for å se hva hun egentlig mener" alderen!! Det er ikke første gang ho lar være og spise fordi hun ikke har "tid", så jeg syns ho må lære det her?? Evnt andre gode forslag? Hun er 4 år veldig veldig snart...
Masaili <3 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 m morgenene i helgene bruker jeg å la ungene spise mens de ser film eller barne tv. Da sitter de leeeenge å koser seg, og jeg kan bare ligge å sløve på sofaen;)
Masaili <3 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Og forresten, nei, jeg synes ikke du er slem! La det gå en stund, så gir du henne mat litt senere, kanskje hun hører på deg neste gang:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ja, hun pleier å få maten sin i stua med en film her også, men hun ville liksom sitte med oss på kjøkkenet.. Hehe, ja.. hun skal jo få mat igjen, men er så lei den evinnelige testinga...
Vipsenmamma Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Klare grenser er en fin ting. Slik testing er forferdelig slitsomt. Hos oss gjelder dette: aldri TV eller film om morgenen, heller ikke i helgene. Aldri spise foran TV'en, kun ved spisebordet. Og dette funker greit. Min jente er også 4.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 jess, i know... men det har en tendens til å skli ut her, desverre.. Vet jeg må bli flinkere på å sette grenser, er jo det eneste som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå