Masaili <3 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Vi skal faktisk på familiegudstjeneste i kirka! 4 åringen skal få 4 års boka i kirka i dag, så da blir det stas å få navnet sitt ropt opp i kirka. Dessuten skal alle 4 åringene opp å synge en sang sammen, så dette gleder hun seg skikkelig til! Senere skal vi på middag hos svigers:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Åh, det blir nok stor stas for 4åringen din! Vet ikke når det er slikt her jeg, men snuppa nærmer seg jo 4 med stormskritt. Vet ikke hva vi skal enda.. jeg håper på ingenting, men kjenner jeg barna mine rett krever de nok litt mer enn det Vurderer å dra til bestemor på middag, men litt i tvil...
Bie&babylove:-) Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Skal til mamman min som har bursdag idag!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Har ingen spesielle planer, skulle ønske jeg hadde familie i nærheten så Noah og jeg kunne tatt en tur til de. . . Samboeren min har jobbet natt og sover sikkert til i kveld. Så her blir det sikkert bare en tur til stallen for å se på dyrene, kjøpe saft og vafler, kanskje en tur til frognerparken..
trompetisten Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Ut på båttur og grilling..... siste rest av sommer
lure Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Får holde oss hjemme idag vi Jeg er påtte forkjøla og snuppa har også begynt Min kjære var ferdig på jobb kl 6 i dag tidlig og skal på igjen kl 1400 i dag, ikke mye hjelp å få fra den kanten på såne jobbehelger. Vi får nyte sola fra sofan
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 hvordan får man slik kirkebok for 4 åringene da? snuppa her er 4 og vi har ikke hørt noe om det... i dag skal jeg rydde og vaske litt hjemme mens snuppa skal være med onkel og tante på eventyrfabrikken lekeland. og til middag kommer oldemor og oldefar og skal spise med oss
MammaMia123 Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Vi skal bake brød! Ellers så blir det vel en liten tur ut å leke
xxxJulianexxx Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Skal til foreldrene mine, der flere i slekta er samlet, for å spise opp kaken etter bursdagsfeiringen min i går. Etterpå skal vi til svigermor og hjelpe henne henne med ved og spise middag der.
Colargoll77 Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Jeg og snuppa mi på 5 mnd skal på galoppderby på Øvrevoll i dag. Jeg er dønn interessert i trav og elsker å drive med hest, men galoppsporten blir ny for meg. Samboeren min har dog fått noen VIP-billetter, så da benytter vi sjansen til å ta en titt på den "andre siden". Ingvild er kjempefascinert av dyr og jeg ser GJERNE at hun arver hesteinteressen min )
Masaili <3 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2008 Det er et tilbud til alle 4 åringene som er døpt. Vi fikk brev i posten med invitasjon til omvisning (undretur) i kirka (i går) da var det omvisning, leker, og så skulle de øve på en sang, før det ble boller og saft. I dag er det familiegudstjeneste med utdeling av 4 års boka:) Har dere ikke hørt noe fra kirka, så er det vel bare å ta kontakt med kirkekontoret:)
Jenny-penny Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Vi skal en tur på teater og tivoliet på Momarkedet:)
Ksenia & Anjem Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Kevin er 4 år i dag..blir feiring kl 16
frk Nilsen Skrevet 24. august 2008 #14 Skrevet 24. august 2008 Vi skal gå tur i marka i det fine været =) Håper det er igjen en blåbær eller to ;-) Sikkert utplukket det lille som har vært i år.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 oi... det har jeg glemt... Får man brev om det i posten i forkant eller??? For vår gutt er nemlig 4 og jeg har ikke hørt noe om det enda...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. august 2008 #16 Skrevet 24. august 2008 Far og datter skal på åpen gård og prøve å ri på hest for første gang - snupp har snakket om det hele uka og klarer knapt å vente. Mamma kommer hit og hjelper meg med middagen og spiser med oss etterpå. Selv blir jeg vel stort sett liggende på sofaen som vanlig (begynner snart på 8 uka nå, eller var det 9.?)
melkekua™ Skrevet 24. august 2008 #17 Skrevet 24. august 2008 Det er så fint vær her idag, så burde gått en tur, men har fått beskjed av legen min å hvile beinet mitt (betennelse i kneet). Så her blir det å være litt inne, må vel komme meg ut etterpå så snuppa får lekt masse uten. Så kan jeg sitte på benken og lillemann ligge i vogna si.
Dozer Skrevet 24. august 2008 #18 Skrevet 24. august 2008 Jeg og snuppa skal på kino å se Wall-E i dag vi
Alba44 Skrevet 24. august 2008 #19 Skrevet 24. august 2008 I dag har jeg sovet lenge og kost meg med sen frokost. Også gjort noe husarbeid mens mannen og lillegutt har lekt sammen. Når lillegutt våkner skal vi ut alle 3 og finne en koselig lekeplass i finværet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå