Fire småtroll Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hvor vanlig er det? Vet det er veldig vanlig i første trimester, men nå er jeg noe sånt som 13+5 og i dag tidlig var det brun utflod igjen, tredje gangen dette svangerskapet... Var på UL på torsdag (tre dager siden), og da så alt bra ut, riktig størrelse og utviklet seg som den skulle, så er vel ikke direkte bekymret, men blir det jo likevel. Har forresten ikke hatt sex de siste dagene så det er ikke det som har skylden. Flere som har hatt litt misfarget utflod såpass sent? Har ikkenoe smerter eller noe, så det skal vel noe til at det er noe galt nå, alt var jo fint på torsdag...
Fullt hus :) Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 gammelt blod.. blø kan man gjøre bare man går opp en trapp jeg har hatt blødninger etter uke 18. Men ikke no farlig. Alt er fint med babyen min.
Fire småtroll Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Takk for svar! Tenker jo egentlig at det sikkert ikke er noe farlig, men det er vanskelig å ikke bekymre seg likevel...
Dodlimammatil2 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Hei Kristin, jeg var på sykehuset fredag med blødninger, 15 + 2 i dag. Legen sa det var vanlig at 30 % fikk småblødninger med (Brunlig) blod som kom av at når vi var gravide var det så mange nye blodkar som skulle dannes, og så tidlig er morkaka ikke seget opp enda og det kunne komme rifter i den,.. det var helt ufarlig men selvfølgelig ekkelt når det sto på. Jeg fikk også se tvillingenes hjerter dunke :-) DET GÅR NOK SÅ BRA AT :-)
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg hadde akkurat det samme som deg til samme tid i svangerskapet. Jeg ble så bekymret,var hos legen to ganger... Siste gangen fant legen hjertelyden med doppler.(Det hjalp). Det varte vel i et par uker på meg,litt sånn av og på. Er nå 17 fullgåtte uker og det er helt borte. Prøv å ikke bekymre deg,nesten alle jeg kjenner har ved et eller annet tidspunkt blødd. Alt er nok bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå