Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Å komme inn hit... Endelig tilbake på BIM etter at vi mistet vår lille sønn i januar. Dette kommer nok til å bli et langt og følelsesmessig hardt svangerskap, men da er det jo godt at man ikke er alene! Så hei alle sammen! Og gratulerer med aprilspirene! Klemmer fra meg
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2008 Da tør JEG vel skulle det jo stå....
Peders mamma Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hei ! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg vil gjerne gratulere deg med spiren ! Jeg synes du er tøff jeg, og nei du er ikke alene her inne ! Jeg gir deg en liten klem jeg !
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Stor klem tilbake! Dette SKAL bare gå bra!
Peders mamma Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 JA:) så bra å se deg si det ! Jeg er full av bekymringer...har aldri gjort dette før jeg, men tror man vinner mye på å tenke positivt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå