Gå til innhold

litt bekymret ang blødning. (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag hatt litt blødning er i uke 12..

3 ganger har jeg måttet bytte truse... trodde liksom hver gang at det ikke skulle komme noe mere og tok derfor ikke noe truseinlegg... men men... er rødt men litt brunaktig blandet med utflod... Av alle ting fant jeg ut at jeg ville sjekke tingenes tilstand med en ren finger oppi der... Syns livmortappen virket litt åpen... kunne liksom få tuppen av fingeren inn..(veldig forsiktig) er den sånn når den er lukket? litt dumt å sjekke noe man ikke har peil på.... Har ingen smerter, men litt ubehagelig lukt... er mitt 3 svangerskap. 1 barn og en abort når jeg var 14...

Vurderer ringe legevakta, men mannen er borte og har ikke mulighet til å reise dit nå likevel......

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blødd to ganger i låpet av 6 svangerskap.Den ene gangen gikk det galt. Mye friskt blod, og mistet neste dagen.

Den andre gangen gikk det bra. Da blødde jeg i 1 dag bare. Ingen kunne si hvorfor jeg blødde.

Ikke fingre oppi der iallefall. Ligg i ro, og prøv å slapp av.

Blør du mer, må du iallefall oppsøke hjelp.

Så lenge det ikke er helt friskt blod, og ikke så mye, er det nok ikke noe å være redd for.

Skrevet

Takk for svar. Det hjelper meg til å slappe av og kanskje sove litt bedre i natt.

Skjønner at man ikke bør ta å sjekke med fingeren, men følte jeg måtte vite... men det hjalp jo i grunn ikke...... (vil bare si at det var meget forsiktig!)

Takker igjen for svar! ble iallefall litt roligere.

Skrevet

Tror du kan ta det med ro =o)

De fleste blødninger er "ingenting".

Skrevet

Håper du får ro. Jeg blødde i mitt svangerskap, ganske mye- men babyen klamret seg fast. De sier at det ikke spiller noe rolle om du ligger rolig eller ikke, men jeg gjorde det alikevel. En hel uke.

Skrevet

Det er jo umulig for meg å si hva som skjer med deg men jeg blødde iallefall brunktig blod i ca 1 uke tidlig i mitt første svangerskap. Fant aldri ut hvorfor men svangerskapet fortsatte som normalt. Tror legen sa ca 25 % blør i svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...