Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Er det et litt sånn mamma-navn, umoderne osv?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 litt prektig og kjedelig og grått navn
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 så utrolig kjedelig at det er på grensa til det ultrakjipe,,,,
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Kjenner 2 Marit'er, og de er på hver sin kant: hun ene er sånn skikkelig bygdedyr og hun andre sånn wannabe vestkantberte.. needless to say, jeg liker hu første best men Marit larsen er jo søt da!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg vet om bare to som heter det. Den ene dama er ei tjukk berte som ikke kan gå ut lengre pga fedmen, og den andre er ei veldig grå mus, men koselig. Liker ikke navnet. Synes det er litt grått og trist rett og slett
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 en Marit for meg... En stor jente med lyst krøllete hår, som finner på masse faenskap....
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Marit er snill, god, jordnær og norsk. Marit har foreldre som bare gir henne godterier på lørdager og går lange skiturer i marka. Marit er flink på skolen, sitter rolig i timen og gjør det hun får beskjed om. Marit kan bli lege, psykolog eller hjemmeværende mor. Men hun blir aldri advokat eller politiker.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Jeg er en Marit! Er verken spesielt feit eller spesielt prektig, men en helt vanlig person. Som barn var jeg middels+ flink på skolen og i det meste ellers. Tok et godt hovedfag til tross for at jeg var en lite målrettet student, og betrakter meg selv som en ganske god venn, rimelig hyggelig person og en forsøksvis OK mor til to. Mørk.
prebs Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Marit er vakkert : ) Kjenner en koselig, kul, intelligent og mørk! Marit.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 marit er en gråmus..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Jordnær, trygg og vennlig. Moderlig. Og hvem sa at hun ikke kan bli politiker? Kan jo nevne Marit Arnstad.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #14 Skrevet 24. august 2008 Marit er litt veslevoksen, og det fortsetter hun å være til hun faktisk blir voksen. Hun er flink på skolen (selv om hun ikke nødvendigvis får gode karakterer), synes selv hun er både pen og flink - og kan godt påpeke at andre ikke er det. Jeg er helt enig i at en Marit ikke er statsminister-materiale, men høyere utdannelse kan hun nok ta, dessuten tror jeg at Marit har litt opplevelsestrang i seg. I bunn og grunn ei snill jente med høye tanker om segselv.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #15 Skrevet 24. august 2008 Marit er en kjempesnill og god venn. Hun er en omsorsgfull mor og flink i alt hun gjør. Hun kan være jordmor, helsesøster eller lærer. Hun er pen og har et sjarmerende smil.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #16 Skrevet 24. august 2008 Jeg er også en Marit!! Jeg er snart mor til fire barn, utdannet sykepleier og har vel dager jeg ikke bare er søt og snill... Jeg har hoppet i strikk og var vel normalt flink på skolen. Har alltid hatt mange venner og bekjente, men det er vel de aller nærmeste som kjenner meg personlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå