Gå til innhold

Jeg er livredd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt skjelven!

Skal nå legge meg, sent på en lørdagskveld, og i morgen tidlig skal jeg endelig teste! Har ventet såååå lenge på det nå!

Har IKM på mandag og har gått på pergo denne måneden.... Og nå er jeg plutselig livredd og vet ikke om jeg tør å teste! Redd for å bli skuffet.... Redd for hvordan jeg til reagere hvis jeg er gravid.... Har jo prøvd i 26pp nå, så tanken på å faktisk skulle få positiv test føles helt uvirkelig og umulig....

Har vent meg til tanken på å være "prøver" så nå er alt annet bare skummelt......

Hormonell? jeg? Neeeida.... Hehe...

Tviler på at jeg får sove i natt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det med tissingen?? ;o)

Skrevet

Ville bare ønske deg masse lykke til og krysse fingrene! Du får gi en oppdatering da!

Skrevet

Fikk du sove i natt? Selv pleier jeg å våkne tiiidlig hvis jeg har bestemt meg for å teste dagen etter.... :-)

Hva ble resultatet??

Skrevet

Akkurat da jeg tok i testen så kom mensen :(

Ikke en bloddråpe tidligere, det kom akkurat da...

Kroppen min er rar sånn.... Har kun fått lov til å teste en gang på 26pp...

Nå har jeg mistet motet.... Har liggende resept på 2 pergokurer til, men bare tanken på å starte den prosessen gjør meg helt knust....

Tror jeg holder senga i dag......

Skrevet

hei!

:( så leit! hvorfor skal det være så vanskelig? jeg blir så frustrert og lei meg,at jeg mest lyst til å sette meg ned og grine..i mange timer...har gjort det mye i det siste også,når jeg tenker meg om..

jeg har gått på pergo denne måneden jeg også..dobbel...fikk ingen el ved kun enkel kur. jeg får mest sansynelig vite om jeg har hatt det i morgen,da legen min får svar på blodprøvene. jeg kommer til å bli så lei meg om jeg ikke har hatt el denne gangen heller..har jeg hatt det,så har jeg et stort håp frem mot fredag..da jeg skal IKM..hvis el kom på den dagen den skulle.testet en del med QR sine el-tester,men følte jeg ikke fikk så mye greie på de..

skjønner akkurat hvordan du har det Nusken,håper på klaff for oss begge nå så fort som mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...