Gå til innhold

Hjelp er jeg gravid??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ønsket meg barn kjempelenge, men har hatt en kjærest som ikke er klar. Vi har vært litt uforsiktig siste mnd fordi jeg har trodd at det var en sikker periode.. I kveld tok jeg en CB test.. den viste en svak positiv strek, altså den vannrette var skarp og synlig, men den loddrette var lysblå. er jeg gravid? Jeg ble plutselig dritredd her.. jeg som har vært klar så lenge, og det verste er at jeg føler jeg har "Lurt" min kjære. Hvis jeg er gravid da, jeg sa jo at jeg ikke var 100 % sikker på at det var sikkert, men at jeg trodde det var ganske sikkert. Herregud... what to do? jeg skal i allefall ta en ny test i mrg... en digital en. HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye :) når har du termin? har du sagt det til din kjære? det er alltid litt ekstra skummelt for han med en gang, men han venner seg nok fort til tanken :) masse lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke fått sagt det til han enda, derfor jeg velger å være anonym. Han er bortreist og jeg får ikke tak i han. Takk takk. :) Terminen ser ut til å være i begynnelsen av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så masse. Kjæresten din kommer til å bli glad han og etter at han kommer over sjokket:-) og når babyen er ute, ja da er han verdens stolteste pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...