Gå til innhold

Han vil ha barn, jeg er usikker. Trenger for-argumenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er..

Jeg mistet i SA i februar (ikke planlagt). Han fikk "blod på tann". Snakker om barn, planlegger, ønsker og drømmer.¨

Jeg er mer avslappet. Bruker ikke prevensjon, tenker at det får komme det som kommer, men er nesten glad/lettet hver gang "tante rød" kommer.

Vet ikke hva det er, men synes jeg/vi har det så bra som det er.

Vi jobber begge turnus, med mye fri, og da reiser vi litt eller 'knekker' en flaske vin eller to midt i uka om så er.

Vi er begge i fast jobb, vel etablerte og alt det der. Synes ikke det er noe som mangler..hverdagen er fin den..

Kan noen gi meg de positive sidene ved å få barn? (ikke misforstå- jeg liker barn, kommer sikkert til å ville ha både en og to og tre- når de først kommer, men får litt 'hetta' allikevel..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du hva....nyt den tida du har nå.....det er fint med barn....men det hørtes deilig ut sånn som du har det nå.....du er klar når du er klar....

Skrevet

Ikke vent for lenge. Det blir tyngre etter som du blir eldre. Jeg var selv 30 da jeg fikk mitt første barn (skal nå ha nr.2, 16 mnd. etter). Synes det haster litt.

Vi hadde det slik som dere i mange år, med hus, bil og jobb. Folk rundt maste at vi burde få barn, men vi ventet. Syntes ikke vi manglet noe. Men etterhver følte vi at det var på tide hvis vi først skulle ha barn. Og på første forsøk ble jeg gravid. Skremmende, men spennende.

I dag angrer jeg ikke et sekund. Det er fantastisk å seg sitt eget barn vokse og utvikle seg. Så mye som jeg elsker sønnen min trodde jeg aldri at det gikk an å elske noen. Absolutt til å anbefale:)

Skrevet

Jeg tenker at dere for alltids til å kose dere sammen selv om dere får barn:) Barn er en fantastisk gave og vi elsker å se og være med på utviklingen hennes! Det er en ubeskrivelig opplevelse! Du / dere vil aldri angre!!!:)

Skrevet

Livet endres riktig nok totalt når man får barn, men etterhvert går det fint an å både reise og ta en flaske vin eller to i ny og ne. :)

Men ikke gjør noe du egentlig ikke vil.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men om du ikke har det travelt med tanke på den biologiske klokka, så vent til du er sikrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...