Gå til innhold

Spilte mannen et puss på bryllupsfesten :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Giftet oss 08.08.08 og hadde en fantastisk fest.

Ett av høydepunktene under festen var da jeg spillte mannen min "ett puss".

Jeg allierte meg med toastmasteren og fetteren hans på forhånd og skaffet nødvendig utstyr.

Toastmasteren arrangerte noen "festleker" litt utpå kvelden og som en avslutning skulle vi ta strømpebånd seansen.

Jeg satt på en stol og han på kne foran. Han fikk beskjed om at strømpebåndet skulle fjernes. Men han fikk bind for øynene og hendene ble bundet på ryggen. Med beskjed om at munnen var eneste hjelpemiddel.

Når han fikk bindet for øynene byttet jeg plass med fetteren hans som hadde tatt på seg skjørt og strømpebukse + strømpebånd ( handlet inn ett ekstra). Mannen min hadde fått seg litt innabords og var heeelt med på greiene. Brukte munnen til å leite seg oppover på jakt etter strømpebåndet ( ps ikke ta strømpebåndet alt for langt opp på låret he he.)

Når han hadde " fått fangst" tok toastmaster av bindet for øynene og der satt fetteren med et stooort smil :-D

= Stoooor stemning og MYE latter. Heldigvis tok mannen min det med godt humør og syntes det var morro.

Han hevdet etterpå at han visste alt og bare spilte med. ( NOT)

Det eneste han håpte på var at jeg ikke hadde valgt den ene tanten min som en ganske "mannedame" og lite pen he he.

Anbefales virkelig til dere kommende bruder. Hvis man vil finne på ett eller annet og ikke tar seg selv for høytidelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg sett i ett bryllup før, så det er jo en forholdsvis vanlig "lek" så r jo ikke umulig at mannen din skjønte det?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...