Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Ba min kompis meg om å si. Han mener jeg er det og jeg er ikke helt enig, men føler han har pratet meg til fornuft. Jeg har alltid vin stående i slike pyntehyller og det kom fram at jeg tar et glass vin to ganger i mnd. Selv annså jeg meg selv som stødig på dette punktet, men etter han var her i stad så mente han jeg burde kontakte sånn tlf anonym alkoholikere. Nå sitter jeg her og har innrømt for han at jeg sliter med dette, selv føler jeg meg ikke helt enig, men har han rett?
lille_Harepus Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 har du drukket nå? skjønner ikke helt hvor du vill henn? du er ikke alkeholiker viss du tar et glass eller to i måneden.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Og du var lei deg for at du ble hengt ut og benektet i samme slengen at du svarer folk ufint?!? Les svaret ditt en gang til, så skjønner du kanskje hva folk forsøker å fortelle deg...
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 hihi...så festelig....enten juger du for deg selv....ellers er du bare rett og slett utrolig manipulerbar.... ta dette som en lekse i selvopprettholdelse,....og finn ut av det sjæl.... (ps!.....du ække alkis....med 2 gl pr mnd.....hohoho)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 har du seriøst enda ikke skjønt at totsengel bare kødder hele tia?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 hehe.. her trengs det akutt hjelp ser jeg:-) Skitne alkis der du er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå