OhMyGod!!! Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 sitter her med en skikkelig nervøs feeling inni meg jeg.... siste to ukene har den ene brystvorta mi begynt å peke innover... aldrig gjort det før.... prøvde å ringe legen i dag men de tok ikke telefonen (idioter), så får prøve i morgen igjen.... noen som har opplevd dette før? vet det kan være en fare for brystkreft da, noe som ikke hjelper på akkurat.....men kjenner ikke noe kuler eller slikt da... har ei datter på 3,5mnd, ammer ikke pga allergimedisin. plis svar om det er noe noen har erfaring med eller hørt om, er ikke godt å være så nervøs som jeg er nå
Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 har ikke hvert bort i det. men har lest at innover brystknopp bør undersøkes.... også kan graviditet fremkynne brystkreft da... huff, skremmer jeg deg. sikkert inegn fare, men ta den en tur til lege på mandag.. det kan helt sikkert være tegn på mye rart...... som ikke er farlig altså- lykke til, også får vi håpe noen andre vet mer enn meg-
OhMyGod!!! Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 bør vel bytte nick siden jeg ikke ammer lenger !
OhMyGod!!! Skrevet 23. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2008 er dritnervøs fra før jeg så trokke det gjør så mye forskjell.... må nok sjekke det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå