Gå til innhold

Hva tror dere om denne som forloverkjole? link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen er fin, men ville kanskje ikke brukt sort som forlover... men du har kanskje tenkt en annen farge? Jeg er heller ikke blandt de slankeste, og den lengden på skjørtet kler ikke meg hvertfall, da ser jeg større ut, men det er kanskje individuelt? Bare mine tanker... :)

Skrevet

Så vanskelig dette..

Får dukk eopp i en sekk tror jeg.. potetsekker er vel breiere enn mesekker?? =)

Skrevet

* meLsekker?

Skrevet

Se på www.drommekjoler.com

Der får du sydd kjoler etter dine egne mål, og prisene er ikke så avskrekkende! Må ofte ut med mer for en skikkelig selskapskjole!

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har da også lyst på en kjole som jeg kan bruke ved en senere anledning også da.. Konfirmasjon, dåp, mm.. Ikke bare en som skriker bryllup..

Hvis man da brukte et lilla magebelte og en lilla bolero til den, da vilel den ikke bli så svart.. lys rosa og turkis er jo også farker som kan fungere..

Skrevet

Syns den var kjempefin jeg :)

Etter det jeg har hørt er det ikke "ulovlig" med svart i bryllup lenger, men hvordan det er som forlover vet jeg ikke. Hva med å høre med bruden va hun sier om kjolen. Den var jo ikke helt svart heller.

Lykke til i jakten på den perfekte kjole =)

Skrevet

tusen takk..

Bruden er min kjære søster.. Hun er i motsetning til natterangler-meg en sånn morgenrangler (heter vel morgenfugl, men jeg skjønner ikke at noen faktisk kan være våkne og klare for dagen kl 0500, så jeg kaller det morgenrangler), så fikk ikke tak i henne da jeg fant kjolen kl 22 i kveld..

Skal høre med henn ei morgen jeg..

Skrevet

Jeg fikk ikke opp linken, jeg?

Jeg har vært i mange bryllup, og svart har blitt en helt vanlig farge i brylllup...,så hadde i hvert fall ikke tenkt på det.

Skrevet

Jeg får heller ikke opp bildet, men jeg syns ikke man skal bruke svart i et bryllup, og i alle fall ikke om man er forlover.... men dersom det er greit for bruden så er det vel greit... jeg er kanskje litt gammeldags og opptatt av "skikk og bruk", men tror jeg ville syns det var litt rart om forloveren gikk kledd i svart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...