Gå til innhold

Når du vet noen er utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort?

Jeg har fått vite fra flere sikre kilder (de jobber med ham), at mannen til min manns søskenbarn er utro mot henne! VELDIG åpenlyst! De kliner og kysser på fester + koser og kysser på jobb (altså, kollega han er utro med, so også er gift)

Det virker som om veldig mange vet dette, synes så synd på henne, er veldig ydmykende synes jeg...og så det at han er så nonchalant at han gjør det så åpenlyst, enten vil han bli tatt eller så er han så sikker på seg selv at han ikke tror noen tør å sladre (har tydeligvis funket til nå,da). Hva skal jeg gjøre?

Synes det er helt feil at habs kone ikke får vite noe, men på den andre siden er ikke dette noen vi har kontakt med mer enn en gang i året...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sladret om en hemmelighet som jeg ikke hadde noe med, som i dette tilfellet.

Skrevet

Jeg hadde sørget for at hun hadde funnet det ut på en eller annen måte.

Skrevet

Tror jeg ville fortalt det for det. Er jo det samme hvem som sier det. Fy, for en drittsekk..Respektløst nok å være utro, men når så mange vet det og!

Skrevet

Ja, føles feil å si det, men er det egentlig en hemmelighet når så mange vet om det...?

Ja, har tenkt tanken på å la henne få vite det på en eller annen finurlig måte, eller si det til noen som har mer kontakt med henne...er livredd for å legge meg oppi noe/ødelegge noe...så lenge jeg ikke har sett det med egne øyne, især...men er veldig nære venner av meg som har sett og hørt dette...synes han er en arrogant drittsekk, han driter henne jo ut med dette i tillegg, men det kommer til å ødelegge henne....men om det var meg, ville jeg heller at noen skulle si det til meg, enn at alle andre meg visste om det'.....

Skrevet

Kanskje si til utro-mannen at du (og 'alle andre') vet det! Si at han får en sjanse til å si det selv. Men hvis han ikke sier det, vil du si det til henne...

Tenk om det var du som var i hennes situasjon.. Du hadde vel ønsket å vite det? Det ville jeg!!

Skrevet

Fortell det til henne.

Det er helt grusomt å være den siste som vet når ens egen mann driver på med noen andre på jobben! Vært den dama, og det var ydmykende og veldig ekkelt...Skulle ønske noen hadde sagt det til meg, men alle tenkte det ikke var deres problem.

Skrevet

Uff, hvordan la de det frem for deg da? Synes så fryktelig synd på henne, har ikke lyst til å bli den stygge ulven-tenk om hun ikke tror på meg?

Han blir sikkert blåforbanna på meg....,men kan kanskje få fortalt det på en annen måte, slik at ingen vet det er meg....forslag?

Skrevet

Jeg fant ut det selv...men da var det mange som sa at de hadde mistanker, for de hadde sett og hørt ting "lenge".

Skrevet

Off, stakkars deg! Må ha vært grusomt...Jeg lover å få formidlet det til henne, må bare finne ut en måte..kan ikke bare dukke opp på døra dems og si "han er utro"...burde kanskje det, men der svikter motet....men ikanskje kan jeg fortelle det via familiemedlemmer, men det vil jo si å fortelle det til flere før hun selv...

Skrevet

Hmmm..... kjip situasjon! Ikke helt lett å vite hva som er "riktig" å gjøre.... Men, for det første, DU ville vel ha satt pris på om noen fortalte deg at din mann var utro hvis det var tilfellet?!

Før det andre kan det kanskje være greit at du er den som sier det fremfor noen andre?!

Sannheten har en lei tendens til å komme frem før eller senere, og tenk om det kommer frem at DU har visst dette lenge uten å si noe? Hvordan ville hun ha tatt det da?

På en annen side hvis du er den som forteller det til hun kan det fort hende at hele greia blir snudd på hodet og DU får skylda for å sladdre og ødelegge for folk!!?

Hmm..... Jeg tror nok jeg ville ha tatt sjansen og sørget for at hun får vite det på en eller annen måte.

Skrevet

Hør nå her folkens!! En hemlighet? Hvem har sagt det er en hemlighet?? Mannen til søskenbarnet hennes?????

Regner med at det er ingen som TØRR si ifra bare...De blir lett slik.

Jeg hadde sagt ifra om det, har gjort det før, og hadde glatt gjort det igjen, så lenge du har hørt det fra så mange.

Tror jeg hadde lagt det fram, at du har hørt fra mange at mannen hennes driver å kysser på ei på jobben, helst navnet på vedkommende hvis du vetd det. Så kan hun selv ta sltiling til det, ta det opp med ham

Skrevet

Kan du ikke bare fortelle at du har hørt rykter om det til henne? Så er det ikke så farlig, for du vil bare si ifra om ryktene?

Jeg hadde satt pris på å få vite det selv om jeg sikkert hadde blitt kjempelei der og da... :)

Skrevet

helt klart vanskelig å fortelle noen at de blir bedratt..

men jeg hadde "likt" å fått vite det om noen hadde bedratt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...