Gå til innhold

janus pyjamas vs nøstebarn sin pyjamas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hva syns dere?? vill gjerne ha nøstebarn sin men har rett o slett ikke peng!

er janus sin like god tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd nøstebarn sin pysjamas, men vi har hatt janus og jeg er iallefall kjempefornøyd med den!

Skrevet

Helt enig med hunover her. Nøstebarn sin er sikkert fin den, men janus og andre ullmerker fungerer supert.

Skrevet

Jeg har begge to, og er veldig fornøyd! Men jeg synes den fra Nøstebarn er litt tykkere, så her i huset bruker vi den på de kaldeste dagene - og så bruker vi den fra Janus ellers. Så måtte jeg velge hadde jeg faktisk tatt Janus sin.

Skrevet

Vi brukte Janus da snuppa var baby.. Er kjempe fornøyd med de.. og så tåler de vask etter vask etter vask :P

Må kjøpe inn flere av de nå....

Skrevet

Har ikke hatt pysj fra Nøstebarn, men har hatt noen andre ting derfra. Synes det er oppskrytte greier. Etter at vi oppdaget babyull fra Janus har vi kun kjøpt det. Super kvalitet til ok pris. Tåler å vaskes uendelig antall ganger, blir ikke slitt. Vi er på vår tredje Janus-pysj, og det kommer til å bli flere. Har to som vi bytter på å bruke i vintersesongen. De er store i størrelsen, og varer lenge. Når den begynner å bli kort på armer og ben kan du ta ned oppbretten, så varer den flere måneder til.

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt Janus i Oslo?

Skrevet

De har på Bogerud, og det selges også på Coop OBS.

Skrevet

Kjøpte Janus-ullpysjer for få dager siden.

Jeg syns det merket er absolutt best.

Skrevet

Barnas Hus på Alnabru har også pleid å ha - nye Barnas Hus/Fru Lyng i sentrum hadde noe Janus, men så ikke pysjene der.

Bogerud tekstil i Gunerius har bra utvalg av Janus-ull.

Ellers er www.krabaten.no en bra nettbutikk for Janus.

Skrevet

Syns begge har vært for grove og klødd, men skulle jeg alikevel kjøpe en gang til hadde jeg tatt janus for den lukter ikke sau slik som nøstebarn gjorde med en gang den ble litt oppvarmet av kroppsvarmen.

Skrevet

Barn er tydeligvis forskjellige. Vi fikk Nøstebarn sin til jul og ville aldri valgt noe annet etter det. Har en liten varmovn av en gutt som svettet ut pysjer uansett hva jeg valgte, bomull, tynn ull osv. Kjøpte janus sin fordi den var på tilbud og den ble han helt våt på ryggen av og den stinket sau ,-) Selv om nøstebarn sin er tykkere så var den helt perfekt, god og varm men aldri svett. Hadde to stk og brukte de om hverandre gjennom hele vinteren. Er like fine etter så mye bruk og skal gå i arv til lillesøster. Har brukt mye nøstebarn bla. en ullfleece dress som vi har brukt hver dag fra oktober til langt ut på året, like fin og jeg er storfornøyd, også til turtøy til meg så jeg er frelst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...