Gå til innhold

Flytter fra Bim...

mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig tid til å foreta offisiell flytting fra BIM og inn hit.

Fikk tvillingene mine for vel 5 uker siden. De fant ut at de skulle komme litt før ut i den store verden, så de ble født i uke 34+1. Etter 19 dager på nyfødtintensiven var det himmelriket å kommer hjem.

Nå begynner ting å gå seg litt til, men gruer til mannen min skal begynne på jobb igjen. Heldigvis har han 2 uker igjen av perm + ferie.

Lurer veldig på hvordan det skal bli alene med 2 små og en storebror på 3.5 år som skal i barnehagen, for det er jeg som må kjøre han i barnehagen. Trenger gode tips om hvordan jeg skal få morgenen til å gå rundt. Vi alle, både jeg, tvillingene og storebror er glad i å sove om morgenen, så vi er ikke så tidlig oppe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit!

Jeg har akkurat også meldt overflytting. Jeg har en storesøster på 3, men slipper heldigvis levering og henting i barnehagen foreløpig. Og godt er det for jeg kjører ikke bil. Jeg tror phantomet har masse tips til deg mtp.logistikk og planlegging av dagene, det eneste jeg kommer på er å lage matpakker dagen i forveien og finne fram klær på forhånd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...