mammalea med to i magen Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Nå har jeg endelig tid til å foreta offisiell flytting fra BIM og inn hit. Fikk tvillingene mine for vel 5 uker siden. De fant ut at de skulle komme litt før ut i den store verden, så de ble født i uke 34+1. Etter 19 dager på nyfødtintensiven var det himmelriket å kommer hjem. Nå begynner ting å gå seg litt til, men gruer til mannen min skal begynne på jobb igjen. Heldigvis har han 2 uker igjen av perm + ferie. Lurer veldig på hvordan det skal bli alene med 2 små og en storebror på 3.5 år som skal i barnehagen, for det er jeg som må kjøre han i barnehagen. Trenger gode tips om hvordan jeg skal få morgenen til å gå rundt. Vi alle, både jeg, tvillingene og storebror er glad i å sove om morgenen, så vi er ikke så tidlig oppe....
Tvillingenekomiapril Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Velkommen hit! Jeg har akkurat også meldt overflytting. Jeg har en storesøster på 3, men slipper heldigvis levering og henting i barnehagen foreløpig. Og godt er det for jeg kjører ikke bil. Jeg tror phantomet har masse tips til deg mtp.logistikk og planlegging av dagene, det eneste jeg kommer på er å lage matpakker dagen i forveien og finne fram klær på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå