NyttNick Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Karina på Paradise Hotel. Hun hadde noe hvitt pulver i håret sitt.
~Fanta~ Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jeg ser ikke på paradise hotell, men jeg har hvitt pulver i håret;o) Kjøpte hos frisøren, de kaller det tupering på boks.... Er som talkum, men håret blir som når man har tupert det litt...bra hold og! Ganske enkelt genialt synes jeg da.... Vet jo ikke om det var dette du mente da;o)
4skatter Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Sånt blekemiddel?? Jeg lurte på det samme...
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Det spurte han om han i andre sofaen her oxo, men jeg såg ikke akkurat det.. =P
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Så ikke paradise hotel , men er frisør og selger et produkt som heter Dust it fra Schwartzkopf, et hvitt pulver, som talkum som gir en saltvannseffekt i håret og bra hold. Til og med jeg med mitt supertynne hår får supert volum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå