Gå til innhold

Noen som vet - angående petunia picklebottom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte/bestilte akkurat en PPB boxy backpack, men hva er det som følger med denne vesken? Finner ingen bilder der jeg får sett vesken innvendig... Tenker da på stellematte, lommer, etc.

Og viktigst av alt; følger det med hemper slik at jeg får festet den på vogn, eller må dette kjøpes separat? Og dersom det må det (noe jeg egentlig tror), finnes det noen norske nettbutikker som selger disse hempene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger med stellematte og boks til våtservietter :)

Følger også med hemper til å hekte den på vogna..Gjorde hvertfall det på min :)

Skrevet

Takk takk :)

Da venter jeg med å bestille hemper til jeg ser om det følger med :)

Skrevet

Følger ikke med hemper til å feste på vogn på boxy backpack.

Men det følger med til å henge på skulderen og til å bruke som sekk.

Stellematte og boks til våtservietter.

Sendt deg pm slik at du kan se bilder av min ; )

Skrevet

GIkk ikke å sende deg pm = )

Skrevet

åå, jaja - da tror jeg at jeg bestiller hemper fra babypetunia.com. Kommer vel ikke på så mye at det blir toll uansett :)

Men får vente til jeg får veska, tilfelle det skulle vise seg at det følger med.

Nei, jeg har vel ikke hatt noen profil tidligere, men nå har jeg det :)

Skrevet

Trodde jeg hadde bedre bilde av hvordan den ser ut inni, hadde ikke det. Den har to lommer for flaske på hver side og en ganske stor lomme med glidlås og nøkkelknipe henger, også det store hovedrommet da.

Veldig god og romslig veske, godt fornøyd!

Men du ser nå litt ; )

Skrevet

Takk, den så jo kjempefin ut :)

Har du kjøpt hemper her i Norge, eller fikk du de med? Jeg ser på babypetunia.com at de ikke har hempene inne nå, men finner ingen andre steder de selger det heller :\ Men når jeg tenker etter så vet jeg vel ikke hva det heter heller. Er "hemper" det riktige navnet?

Har goolet vesken en del nå også, og virker som om en del er misfornøyd med lokket - at det står litt ut om den blir for full .. Men, men - får la være å fullstappe den da, eventuelt sy på litt mer borrelås :)

Gleder meg til den kommer :)

Skrevet

Borrelåsen er ganske lang, så det å regulere er ikke noe problem. Jeg har ikke opplevd at lokket står ut som et "andenebb" som jeg har lest andre beskrive det. Du får plass til utrolig mye oppi, så den skal være rimelig full for at lokket ikke går igjen.

På engelsk heter det hookz (tror de skriver det slikt), hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg fikk med mine da jeg kjøpte min PPB Touring Toute, men de følger ikke med da jeg fikk Boxy Backpack hadde jeg hørt og det stemte her. Du får også kjøpt dem på Den Kule Mage her i Oslo, de kan sikkert sende til deg hvis du bor langt unna. De er veldig behjelpelig på Glasmagasinet!

Hvilken har du bestilt?

Skrevet

åh, flott :) Bor ikke langt unna Oslo, så det passer bra!

Jeg bestilte den som heter Green Tea. Hadde mest lyst på en av de glaserte egentlig, men denne her fikk jeg faktisk for bare 89 dollar - flunkende ny - på Ebay, så da er det helt :)

Er første gang jeg handler på Ebay, så bør vel kanskje ikke ta gleden på forskudd før jeg faktisk får den i postkassa og ser at den er hel og fin og ny ...

Skrevet

Skulderstroppen går fint over vanlig vogn -og hvis du skal ha den på paraplytrille som har to håndtak kan du hekte av ryggsekkstroppene og bruke dem! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...