Gå til innhold

IKM uke 35 damer- noen som har testet ennå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda...jeg tester som bare det. Fikk en strek i morges med en billigtest:-( ble så skuffa. Vurderer å kjøre til apoteket og kjøpe en "skikkelig" test.Har ikke IKM før på Lørdag, men håper på en svak strek.Hva tror dere? er det noe vits å teste nå og isåfall hvilken test skal jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt nedfor i dag.. Ikke IKM før søndag, men blødde litt friskt blod da jeg var på toalettet i dag tidlig og har siden spottet litt. Føler det ikke lyktes denne gangen da det sikkert er TR som kommer..

Skrevet

VRÆÆÆÆL, jeg hadde IKM i uke 33 og jeg har enda ikke fått mensen og bare negative tester. Mistenker at jeg hadde el for ca. 12 dager siden, så da regnet jeg meg ut til at jeg antagelig har ny IKM denne uken. Hadde slimete utflod m ørlite blod i i går og i dag, men ingen mens og fortsatt myk, lukket og lav livmortapp (tror jeg)....:-) Blir helt sprø av denne testingen, ventingen, tørkingen (må jo alltid sjekke papiret etter jeg har vært på do... syke meg...:-)), enda mer venting osv...

Har bestilt time hos legen i dag, men fikk ikke time før neste fredag. Like greit, han kan neppe gjøre noe fra eller til. :) Men er drit lei av å vente da...:-/

Venteklem

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener. Føler det snart klikker for meg. Så opptatt av alle tenkelige symptomer, utflod, smerter, blod ++++++ Må være frustrerende å stadig teste neg når mensen ikke er kommet. Lykke til med ventingen du også :-)

Skrevet

Jeg tok akkurat en EL test fordi jeg føler meg så utrolig uggen, og den slo ut positivt. Jeg har IKM denne uken, kan det da bety at jeg er gravid? Skal forøvrig selvfølgelig ta en g-test i morgentidlig... Nå ble jeg litt ekstra spent kjenner jeg.

Skrevet

Ikke for å ta fra deg håper scmoops, men det KAN faktisk være at du har en forsinket el... Jeg fikk nemlig pos. el-tester 3 dager før IKM (uke 33), de ble negative igjen, så jeg regner med at jeg hadde el da... Nå er det 6 uker siden forrige mens og ingen mens og ingen pos. test... Dritt altså...:)

Skrevet

Jeg er dessverre veldig klar over det, og jeg prøver å holde beina godt plantet på jorda :) En g-test i morgen tidlig vil eventuelt bekrefte eller avkrefte mine mistanker. Men IKM er ikke før slutten av uken så...

Føler med deg - utrolig dårlig gjort av kroppen å sette igang med ustabile sykluser! Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

Nei, jeg skal ikke klage. Jeg sluttet på p-pillene i mai og dette er den pp vi virkelig har gjort en innsats. Så hadde det stått på innsatsen....:-D

Hihi, jeg må bare si noe... Snakket nettopp med mamma i telefonen. Fortalte om ventinge, måtte få ut litt frustrasjon. Og så sier hun: "Men du, ikke for å være frekk, men da vi var hos dere i går, så syntes jeg du hadde lagt kraftig på deg over brystene!" Hun vet at vi prøver, men ikke hvor i syklusen jeg er osv... Hun er også utrolig nøktern, sier aldri noe overilt liksom.... Huff, nå begynte jeg å få et ørlite håp igjen... :-) Svingstang, det er meg det! .-D

Håper jo at du er gravid da, men ikke ta el-testen for gitt! ;)

Klem

Skrevet

Har IKM i slutten av uken, 29/30 - men har hatt veldig mye mensvondt en uke nå, så testet i dag, men nei- negativ. Vet det er tidlig enda, men ble skuffet likevel.

Skrevet

Samme her. Sluttet i mai på pillen, men på grunn av bryllup og bryllupsreise, så begynte vi først prøvingen nå i august.

Mammaer vet gjerne best! Har du vært hos legen og tatt en blodprøve da? Jeg har lest på ulike tråder her om flere som først har fått positiv test mange uker senere enn "normalt".

Skjønner godt hva du mener med "svingstang". Trodde aldri jeg skulle bli så opphengt i tanken på å skulle bli gravid...

Klem.

Skrevet

Kunne ikke dy meg. Etter å ha vært oppblåst ihele helgen og trøtt som ei strømpe siste uken, så testet jeg med CB digital i morges. "ikke gravid" stod det... Vel, får teste med en vanlig CB onsdag?

Skrevet

Er ikke det så typisk... Man har ALT som finnes av symptomer. Men likevel slår det så sjeldent ut....:/

Har testdag til lørdag eller no. Og må si det er meeeeget fristende å teste i morgen! Selv har jeg myyye luft i magen, kvalm og svimmel, noe trøtt og en slags tyngdefølelse i magen. Men gudene veit.

"Slapp": når har du egentlig testdag? ;)

Skrevet

Jeg har IKM søndag, så jeg skal vel egentlig teste tidligst onsdag med CB dig eller torsdag med vanlig CB... Er ikke det riktig, tro??

Skrevet

Jeg begynte å spotte litt i natt, så da er vel håpet ute denne pp.... ;-( Og så jeg som hadde så utrolig mange symptomer!!! Dårlig gjort er det...

Skrevet

Føler med deg Annnonnymmmiaaa! Jeg begynte også å spotte litt i dag etter først å ha blødd litt friskt. Selv om 6 dager til IKM. Skikkelig dårlig gjort!! Når har du IKM?

Skrevet

Førstegangsprøver77;

Vi er likt i løypa:P

Måtte hellet være med oss og resten av ventedamene!!

Skrevet

Vet ikke akkurat når jeg har ikm, men mellom 25. og 29. en gang. Blir så utålmodig av denne prøvingen....

Skrevet

Ja, så sannelig! Håper mensen ikke kommer :) Tvi, tvi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...