Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Mannen min har eldre søsken, og de var veletablert med mange barn da jeg møtte han. I teorien er jeg da tanten deres, men jeg kommer aldri til å føle meg som det. Hvis det derimot skulle komme flere barn som jeg følger fra dag 1 vil det bli anderledes, men jeg klarer ikke å plutselig begynne å kalle meg for tante for en på 19 år!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Samme her. De har barn på henholdsvis 18,14 og 10. ,og 14 og 12. Vi har vært sammen i 3,5 år og bor langt borte fra dem,så nei,jeg føler meg absolutt ikke som tante,og det tror jeg ikke de føler heller. Litt trist for våre barn,som ikke kommer til å få noen søskenbarn i samme aldersgruppe....-(
Teltpluggen Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 I teorien så e eg og "tante" te sambo sine to på 11 å 8 år, men di skal få bestemma sjøl om di faktisk vil kalla meg da;) Da e og to små på hans sia på 1 år å 4 mnd så Eg då komme te å "føla" meg som tante te me ein gong. Eg har 4 nevøa på mi sia, der han eine va født før sambo å eg blei ilag, men dei kalle stort sett meg og berre ved navn, så di skal få bestemma sjøl dei og;) Men da står fra TANTE Marthe på pakkane te dei på hans sia og. Sjøl om me ikkje e gifte heilt endo, men da kjeme snart da og:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå