bellina Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Tror dere at dere en gang i fremtiden, ja la oss si 30 år, kunne finne på å glemme ditt barns bursdag? Grunnen til at jeg spør er at min far glemte min bursdag i går, søsteren min glemte den også. Min mor husket den heldigvis. ( de er skilt) Syns spesielt at det er rart at min egen far kan glemme en slik dato--kan ikke forestille meg å gjøre det samme. Han kom ikke på det selv en gang, det var min mor som ringte ham et døgn senere. Må innrømme at jeg ble litt lei meg selv om jeg ikke akkurat storfeirer bursdager lenger.
Alba44 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Nei, det vil jeg ALDRI glemme!! Skjønner veldig godt at du er skuffet. Han må da bli lei seg når han oppdager hva han har glemt..?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Nei, da må jeg i såfall lide av senilitet... Er av typen som husker alle datoer da, og vet når de jeg bodde i kollektiv med for 10 år siden har bursdag :-P
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Nei, den datoen glemmer jeg aldri! Svigermor glemte bursdagen til samboeren min i år. Vi var til og med på besøk hos dem den dagen! Ble skikkelig lei meg på samboerens vegne. Om man har problemer med å huske slikt, så får man sørge for at man blir minnet på det, på en eller annen måte!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Det kunne nok komme til å skje... Jeg har glemt både mannens og min fars. Men aldri min egen. Uff.
RachaelRay Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Både min mor og min far har glemt dagen min... og jeg har passert 30. Mamma glemte til og med å ringe meg på 30 årsdagen min, og kom ikke på det før 3 dager etterpå. Hun "glemte" jo ikke dagen, for jeg fikk gave på forhånd - men hun husket det ikke akkurat den dagen... Og pappa har fått påminnelser på mange av bursdagene mine, eller jeg har ikke hørt fra ham. De er også skilt. Jeg kan ikke tro at jeg skal gjøre det.. men de gjør det vel neppe for å såre, sikkert litt hjernestress.. men sårende er det allikevel.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Samboerens far har forresten også glemt bursdagen hans, flere ganger..
bellina Skrevet 23. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2008 ja han ringte og var lei seg ja...
cherry coke Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Nei, det vil jeg alltid huske på. Men det finnes slike surrehuer som pappaen din, det betyr jo ikke at han ikke er glad i deg=) Faren til veninna mi gratulerte henne med dagen en uke for tidlig i fjor...Hvordan det går an vet jeg ikke, men de måtte le av det etterpå....=)
ScaryMama Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Det er jo ikke det at man glemmer hvilken dato vedkommende har bursdag, men kanskje heller at man glemmer / ikke har fått med seg at nettopp i dag er den datoen...
bellina Skrevet 23. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2008 godt og høre at andre også har "glemske" foreldre. Jeg får vel tilgi ham uten å la ham lide for mye
Mammamia77 Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Min far glemte min bursdag ofte. Et år sendte jeg han en sms ett minutt på tolv der jeg sa at han enda kunne rekke å gratulere meg med dagen :-) Men han var veldig distre da, så jeg ble aldri sur. Men jeg selv vil nok ALDRI glemme mitt barns bursdag!
♥2 små gull♥ Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Tror menn kan finne på å gjøre det. Mammaer glemmer det nok aldri. Faren til en venninne av meg husker bare hennes bursdag (hun er eldst), de to andre må han ha hjelp til å huske. En ting er at man kan glemme det hvis man er veldig opptatt selve dagen, men han husker ikke datoene engang!
Endelig Mor til2:-)A04&C08 Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 nei, det kommer jeg ALDRI til å gjøre:-) jeg kan fortsatt bursdagen til alle jeg gikk på barneskolen med........men andre ting går inn det ene øret og ut det samme øret......he he he
Minnie Mom Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Jeg glemte mammas bursdag i år. Tulla var 8 dager gammel, jeg satt hjemme med ammetåke og husket omtrent ikke hvilken dag det var. Sendte til og med sms med henne uten å koble at det var bursdagen hennes, uff og uff.. ( Sendte sms dagen etterpå og måtte som sant var skylde på ammetåke og dagvil...
hit og dit Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Eg gløymte lillebroren min ein gang. Han er ein del år yngre enn meg, og eg hadde svart svart samvittighet. Han tok det fint da =P Egentlgi så huska eg dagen hans, men med hundre ting som foregikk så falt det ut av hodet mitt å ringe. Grusom følelse å gløyme lilleguten min. Her eg sitter no så vil eg tru at eg ikkje gløymer mallo sin dag, det er jo ein stor dag i mitt liv også. Men eg kjenner meg sjølv rett: det er fort og plutselig gjort. Eg håper at eg og mallo vil ha eit forhold i framtida som gjer at ho ikkje vert så alt for skuffa, men heller gjer narr av meg litt. Elller aller helst så håper eg at noko slikt aldri skjer da. Du har god grunn til å vera skuffa. OG det er nok pappen din også, av seg sjølv altså
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 Pappa kunne nok finne på å glemme bursdagen min, men det har sine grunner:) Han er faktisk unormalt glemsk, så det holder jeg ikke i mot han:) Hadde det ikke vært for at jeg har bursdag dagen før han, så hadde han vel ratt glemt det hvert eneste år! Hehe, men det viktigste for meg er at han er en fantastisk pappa, hjelpsom og tvers igjennom snill og god, ikke at han husker dagen min når jeg vet han sliter litt med hukommelsen. Slik har han alltid vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå