Gå til innhold

må vite noen ting nå!! ang egg, feste osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha el til uken tror jeg.. når vi har sex burde jeg ligge eller ikke??(etter).. hvilke dager er must å ha sex på?? noe jeg må tenke på eller noe som kan ha med spunken skal komme letter til? hørt man ikke skal ligge lenge pga de kan bli et dorlig sperm da... er de noe fakta hvor lenge må jeg ligge vist jeg ligger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei! ikke for å være frekk på noen måte med deg altså:)

men det psykiske spiller ofte inn på om du blir gravid eller ikke. Stresser du med det sånn som det virker som du gjør, så kan det kanskje ta lenger tid! ha sex når dere har lyst, og hvilken stilling dere vil, og slapp av:) Det anbefaler jeg i hvertfall!

Skrevet

Jeg kan bare si at alle de tre gangene jeg har blitt gravid, har jeg blitt det på første forsøk. Jeg har vært EKSTREMT opphengt og det har ikke vært noe bra hyggesex, men skikkelig pes hver dag i en ukes tid. Ufattelig pliktløp og fullstendig opphengt. Jeg har ligget med pute under rumpen og bena opp en halvtime etter hver gang... Jeg sier ikke at jeg anbefaler dette, og er klar over at det hadde vært langt hyggeligere for begge parter om jeg hadde klart å roe ned, men jeg er UTROLIG lei av alle som hele tiden snakker om det psykiske som virker inn. Er dette bevist eller er det bare sånn man sier på folkemunne??

Noen klarer å slappe av og kose seg, det er nok det beste- jeg klarte ikke det...

Skrevet

For min del så spiller psyken inn.

1-mann ikke planlagt,ble gravid på p-piller

2-mann var _veldig_ planlagt, det tok 1,5 år å bli gravid.

3-mann ikke planlagt,det tok ikke lang tid fra jeg fikk mens tilbake etter fødsel før neste var unnfanget...

Så psykisk stress med å finne el,ligge med rumpa i været, testing osv gjorde meg aldeles "mongo" etterhvert...

Anbefaler deg å la naturen gå sin gang,ha regelmessig sex uten å tenke så mye baby,og hvertfall ikke stresse vilt med alt det der...

Jeg hadde plutselig sykluser lange som et vondt år da vi prøvde på 2-mann, har alltid hatt regelmessige mens,men da jeg skulle teste med el og grav-test,så ble det bare tull,syklusene varierte plutselig fra 30-46 dager..

Da vil jeg faktisk påstå at i mitt tilfelle var det best å ikke tenke mer,og bare kose oss..

2.mann ble laget ei ukes tid etter bryllupet vårt,da hadde vi ikke tid å tenke på baby i den tiden:-)

Virka godt det å ikke stresse:-)

Lykke til!

Skrevet

oki takker for gode råd.

er vist fryktelig varierende uannsett hvem man spør, men takker for erfaringene dere deler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...