Gjest Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Spesielt naar folk skal gjore saa store greier ut av det - invitere flere hundre mennesker, ha strenge kleskoder, ha BRUDEPIKER (meg), ha det saa hoytidlig og saa spesielt... Enda mer hater jeg det naar de skal vaere saa spesielle at de bestemmer seg for midnattsbryllup...... Onsker dem all hell og lykke og det der, men det er saa mye mas. Skjonner ikke at folk gidder aa legge saa mye i det. Er jo selve handlingen som betyr noe, og det man lover hverandre - ikke at det skal vaere saa stort og flott.... Har jammen ikke lyst til aa dra, har saa migrene og er trott... Men saa kan man vel ikke akkurat vaere den ene som skal odelegge drommedagen til disse folkene... Skal ALDRI gifte meg;-)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Jeg skal heller ikke gifte meg, men klarer å være glad på andre vegne likevel ;-) Hvorfor sa du ja til å være brudepike da?
cherry coke Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 Hehehe...er ikke så overbegeistra for bryllup selv, men et midnattsbryllup hørtes jo flott ut!=)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jaja, for all del - onsker dem all hell og lykke, men jeg synes ikke det er like stas selv... Jeg sa vel aldri direkte ja, det var vel litt forhaandsbestemt, og jeg hadde ikke saa mye annet valg enn aa ja...
Gjest Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Såpass... Nei, det er vel ikke alt som er like stas, men sånn er det jo med alt. Mye rart man går gjennom for andre :-P
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Hehe, er du ikke et selvstendig individ da, som kan ta dine egne bestemmelser? Da kunne du jo bare sagt nei, ingen som kan bestemme at du SKAL være brudepike vel? Er du med på dette, men egentlig hater bryllup og alt det de har ordna i stand, så er du jo bare hyklersk.
Gjest Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 Hehe, ja - det skal jammen sies... Jeg faar jo i hvert fall en fin kjole da
aya75 Skrevet 23. august 2008 #8 Skrevet 23. august 2008 hehe ja jeg er ikke noe glad i det selv:) Men ville stilt opp for vennerne uasett hvor mye man hater det. Får helt noia av superromantiske bryllup jeg da. Og har vært i noen...gjesp.... Er gift selv, men det var nok litt for enkelt og ikke pompøst nok for de fleste...akkurat etter min og mannen mins smak:) Du får tenke dine tanker, og spy i tankene dine, men lat som alt er topp når du er der da...for brudeparets skyld;)
Gjest Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Jeg hater ikke bryllup - jeg hater aa vaere gjest i dem. Jeg synes personlig det er helt tullete aa gjore saa mye ut av slike ting... Selvfolgelig kan jeg ta mine egne bestemmelser, men familien min er gode paa aa overrumple - og slike ting som bryllup er saa veldig viktig for dem. Jeg onsker jo ikke aa saare bruden ved aa si nei, spesielt ikke naar de allerede hadde planlagt at alt skulle vaere greit ved meg... Da strekker jeg meg saapass at jeg gjor det jeg hater for aa glede hun som onsker det slik. Det skader ikke meg saa mye, jeg er jo ikke alene der - selv om det jammen ikke gleder meg, men det er jo hennes dag og hennes drom saa...
Silja FullFres McQueen Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Jaja, slutt å klag da.. =P
Gjest Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Selvfolgelig slutter jeg ikke aa klage naar jeg skal gjore noe av det verste jeg kan tenke meg bare for aa vaere snill. Da maa jeg klage:p
Leirha Skrevet 23. august 2008 #12 Skrevet 23. august 2008 Må si meg enig. Liker ikke noe særlig å være gjest i et bryllup. Helt greit hvis det er min søster, eller nærmeste venninne... Men ikke hvis du er en av hundre som bare skal stille opp som et slags vennestatus symbol..."se-hvor-stort.og-flott-bryllup-jeg-har" greia. HVIS jeg noen gang kommer til å gifte meg så kommer det til å være for min sin del, og den jeg er sammen med.
prekæs Skrevet 23. august 2008 #13 Skrevet 23. august 2008 Jeg forstår faktisk siklerotta litt jeg. Overdådige, liksomspesielle utgaver av bryllup, "med 300 av våre nærmeste venner" er ufattelig blodharry. Er de barbeinte med kranser i håret også eller. Og blir de velsignet av opptl flere trosretninger...og skal de først gjøre det borgelig?
Gjest Skrevet 23. august 2008 #14 Skrevet 23. august 2008 Hihi... Nei, men de skal ha SVANER paa selve festen! Det er ikke tull... Selve festen skal holdes i et lokale som har en diger innebygd dam paa sett og vis - og der skal de ha SVANER! Trodde jeg skulle do da jeg horte det... Og isskulpturer og gudene vet....Og det er ikke bare 300 av deres naermeste venner, det er 500 av dem! Hehehe.... Fargene i bryllupet er hvitt og krystallblaatt, saa ingen kan kle seg i andre farger enn disse... Saa har de lagd en sang til hverandre som de skal synge... Haha:D Gleder meg nesten litt.... Men religiose er de da, tro det eller ei, selv om de gjor noe saa stort ut av det - og gifter seg nok ikke flere steder enn i kirken...
prekæs Skrevet 23. august 2008 #15 Skrevet 23. august 2008 Å hælle måne. Tipper det ikke er på ett leid selskapslokale i Fredrikstad denne festen er...for da skulle jeg dratt for å se:))
Gjest Skrevet 23. august 2008 #16 Skrevet 23. august 2008 Hehehe, nei du maa nok til England Praekes, men skal si ifra om jeg noensinne skal i et lignende bryllup i Fredrikstad:p
prekæs Skrevet 23. august 2008 #17 Skrevet 23. august 2008 Jeg skal til England i høstferien. Mulig jeg rekker det:)
badass_suburban-mom Skrevet 23. august 2008 #18 Skrevet 23. august 2008 Hehehe,stakkar. Nettopp sånt er grunnen til at vi dro til Las Vegas i smug. Nekter å ha det der på samvittigheta. Oh, the pain. The suffering...
Sweet caramel Skrevet 23. august 2008 #19 Skrevet 23. august 2008 Skjønner deg godt, jeg! Som du ser av nicket, skal jeg gifte meg. Og vi har valgt å reise bort, og så kan de nærmeste være med om de vil:-D Gleder oss utrolig mye, det er akkurat slik vi vil ha det:-D Meeen, vi har fått ''kjeft'' for at vi gjør det som vi nå har bestemt, får beskjed om av vi er egoistiske!!!!!!!!!!!!!! (Sant skal sies, det er de samme som blandet seg inn i alt fra dag 1!! Skulle ha en finger med i alt...!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå