Kazaya er fødeklar Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Har noen av dere fått ømt tannkjøtt veldig tidlig (før ikm) og blødd fra tannkjøttet?? Jeg gjorde det i dag morges utenå pusse hardt og håper dette kan være et tegn:D
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Dette kan være et tegn, men behøver ikke at være det. Det beste råd jeg kan gi deg er å la vær med å lete etter tegn på graviditet. Tro meg, jeg ble først gravid, da jeg slutta med å tenke så mye på det (hadde det naturligvis i baghodet hele tiden). Jeg prøvde selv å bli gravid i 8pp. Og da er gått masse tester i løpet av disse pp`er. Jeg testa først denne gangen da jeg var 4+6, altså hele 6 dager etter IKM, men det var fordi jeg ikke tenkte på det, lurte bare på om det ikke snart var på tide mensen kom, tok da en test (ville naturligvis være negativ tenkte jeg) men nei, svupp så vart jeg gravid:) Jeg ved selv hvor vanskelig det er å la vær å tenke på det at ville bli gravid. Råder deg til at prøve at fokusere på andre ting å under prøveperioden, da skal du se, så sitter den plutselig og uventa;) Ønske deg masse lykke til, håper testen snart er positiv til deg å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå