snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 denne mnd har vi brukt pergo så er spent nå venter på el nå
dropsen88 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Hei! =) Jeg er uke 38. Men du skriver pergo, hva er det?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 noe som skal øke sjansen for på bli gravid øker antall eg som løsner eller noe legen sa de er godt mulig de blir mere enn en baby... men tror de i hovedsak er for de som ikke har el eller regel messig mens jeg har begge deler som normalt men fikk pergo for å gi de et dytt:)
ellevilla Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Her og:o) Forrige pp var bare kluss pga fjerning av hormonspiral. Venter el onsdag-torsdag og den bør være presis! reiser til syden fredag uten gubben, så har ikke el kommet til da går vel hele pp i vasken:o( Skal ihvertfall stå på alt vi kan frem til fredag. Masse lykke til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Bare lurer på en ting..hvorfor fikk dere pergo etter kun 4 måneder prøving?? Jeg har ikm i slutten av uke 37 eller begynnelsen av uke 38..så blir skravling to steder denne gangen ;-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 jeg spurte bare om jeg kunne få siden de ikke skjer noe... var bare derfor jeg fikk... men alle er ikke så strenge på å gi ut sånt... fikk resepten i posten.. skal inn å ta prøver den 5 sept å se om egget har løsnet og noe annet greier...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Okey.. Spennende! Jeg skal til legen for å ta en celleprøve i slutten av september. Blir jeg ikke gravid denne pp'en, så skal jeg klage litt til henne.. :-P
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 ja.. lurt å pushe litt jeg har mannlig lege og mannlig gyno.. helt greit føler de tar meg mere seriøst... en annen grunn jeg fikk pergo kom til å tenke over de er for jeg har valdig mangen egg og burdee blitt gravide veldig fort og ved pergo er de vist noe som øker sjansen for at spermen kommer der den skal.... ikke sikkert du skjønte så mye av de ble litt rot:/
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Så du har mange egg OG regelmessig mens, og du fikk pergo?? Var du på undersøkelse først da? Siden du vet at du har mange egg...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2008 ja var inne i apri har 8 egg på venstre side.... og han mente de bure skjedd noe ganske fort... har ca 30-39 dagers sykluser...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Okey.. Hvordan finner de ut at du har så mange egg? Innvendig ultralyd?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. august 2008 jepp han viste meg alle eggene inkludert de som skulle burste de var mye større enn de andre de var tr som skulle komme:) en uke for sent den mnd også... hm ja ja ... har du harr innvendig el jeg har de 1 -2 ganger i året vet ikke helt hvorfor har litt betente eggstokker eller noe.. legene er ikke såå flinke til å forklare seg.. håper bare jeg virker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå