en av hver! Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Ao aoaoaoa! Noen som har gode råd?! Er i uke 35 og nå plutselig finner de det for godt å komme! Arg!
gullunge+1imagen Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 den den kremen, xyloproct tror jeg den heter! reseptfri og legen min anbefalte den, du blir bedødv samtidig som den får dem til å gå tilbake! hadde den verste uka i mitt liv for 2 uker siden, fikk utvendige hermorider og visste ikke mine arme råd, legen skrev ned navnet på kremen på en lapp og jeg skyndte meg til nærmeste apotek, deretter hjem. masserte inn et lag med kremen, og 10 minutt etterpå støvsugde jeg stua for første gang på over ei uke:D men det blir vondt igjen da, så bare fortsett å smørre.. står 2-4 gang pr dag, men jeg tok 4 gang på dag og 1-2 gang på natt, før jeg begynte å trappe ned og det har gått helt fint:)
Bittan Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 honning:) smør på,og de forsvinner eller minsker!
Kulå Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Leste akkurat i et ukeblad at rødvin skulle være effektivt : )
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 scheriproct heter kremen,finns også i stikkpille-form.reseptfritt på apoteket.skal være effektiv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå