Banshee Skrevet 23. august 2008 #1 Skrevet 23. august 2008 Damer... Ikke det at jeg bryr meg så voldsomt med dette at jeg mister nattesøvnen min og skriker og bærer meg.. men er dere ikke lei av den anonyme flokken som velger anonymknappen for å kunne gå løs på spesifikke personer eller grupperinger i samfunnet, samme hvem/hva det måtte dreie seg om? Jeg signerer konsekvent der inne med nick, det er min form for opposisjon. Jeg velger å si at langt de fleste av oss er normalt oppegående, modne damer som i allefall har en felles interesse, barna våre. Hva så om Nortern ikke har en farge på stuen sin som du ville like, eller Mom2Two liker solnedganger og du liker tordenvær, noen liker Reima, andre liker Troll og andre hæler ikke noen av de to. Hva er det som gir enkelte slik tilfredsstillelse ved å henge ut andre her inne. Jeg sier nei til misbruk av anonymknapp og vil fortsette å signere med nick.
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Greit å være anonym om man ikke henger ut folk....
Banshee Skrevet 23. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2008 Og nickene i tråden var eksempler, har ingen anelse på hva disse to kjekke damene liker og ikke. Men det er nick jeg har merket meg fordi jeg liker personene bak innleggene. )
Silje og Vaniljebollene Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 Jeg sier ja til å ignorere innlegg man ikke liker, i stedet for å svare tilbake. Da har den som skrev innlegget fått det slik hun ville. Det er jo all oppmerksomheten som får dem til å fortsette!
Banshee Skrevet 23. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2008 Absolutt SiljeVanilje! Men enkelte vil nok føle at det er visse saker de brenner for og at de da ikke klarer la være svare. Slike saker har jeg også, sterke meninger kan jeg også ha..trenger ikke bli sint, men snarere engasjert og da er det vel slik at jeg for min del hvertfall legger min stolthet i å være megselv. Jeg klarer ikke begripe hvordan enkelte ikke tør å stå for meningene sine når de går løs på andre. At anonymknappen er fin for de som ikke tør å spørre med nick om egne private/personlige anliggende er jo en selvfølge. Men de andre, de er ikke verdt nattesøvnen og det håper jeg alle her inne skjønner )
Oi ..! Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Jeg har til dags dato ennå ikke vært inne på anonymforumet, men nå skal jeg jammen ta meg en tur og titte ... Blir det ikke bare noe av det samme som Kranglesiden, da? Hvis alle er anonyme og henger ut hverandre, mener jeg?
Banshee Skrevet 23. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2008 Kranglesiden har mistet anonymknappen og dermed misbrukes anonymforumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå